معرفی بهترین باربری شمال تهران

یکی از اساسی ترین نیاز ها در جهت اسباب کشی و نقل مکان از جایی به جای دیگر انتخاب یک باربری مطمئن و مناسب می باشد.قطعا برای هر فرد پیش آمده است که منزل و یا اداره خود را از مکانی به مکان دیگر منتقل کند و به همین علت به یک شرکت باریری جهت انتقال اسباب و وسایل و همچنین بسته بندی لوازم منزل نیاز خواهد داشت.چنانچه وسایل منزل خود را به یک شرکت باربری غیر مطمئن بسپاریم ، ممکن است سبب بروز مشکلات بسیاری شود و خسارت های جبران ناپذیری را به وجود آورد.

وظایف شرکت های باربری چیست؟

از وظایف اصلی شرکت های باربری حمل و نقل اسباب و اثاثیه در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه آسیب به وسایل در هنگام جابه جایی می باشد.تمامی این وظایف به وسیله سابقه طولانی و کادر مجرب شرکت های باربری صورت می پذیرد.پس برای انتخاب یک شرکت باربری مناسب نیاز به دقت و وسواس بیشتری خواهد بود تا با اطمینان خاطر اسباب و اثاثیه خود را جهت جابه جایی و حمل و نقل به شرکت های باربری بسپاریم.

یکی از تجهیزاتی که شرکت های باربری می بایست در اختیار داشته باشد تا هنگام اسباب کشی از آن ها استفاده نمایند تهیه و خرید کارتن های متناسب با وسایل جهت جا به جایی می باشد.برای خرید کارتن ها می بایست به نکاتی از جمله سایز ، جنس ، تعداد لایه های کارتن و... توجه نمود.

کارتن هایی که جهت اسباب کشی استفاده می شود انواع مختلفی همچون  یک ، دو و یا سه لایه ، رگال دار ، کارتن های مخصوص حمل کتاب ، کارتن های مخصوص حمل لوازم شکستنی و... نیز دارند.بنابراین شرکت های باربری موظف هستند با توجه به نوع وسایل از کارتن های مخصوصی جهت انتقال وسایل استفاده نمایند.

1

 

با توجه به گستردگی و وسعت شهر تهران نیاز به یک شرکت باربری مناسب بیش از پیش احساس می شود تا بتوان در هر منطقه از کلان شهر تهران اقدام به جا به جایی و حمل اسباب و اثاثیه خود کنیم.از مهم ترین مناطق تهران در امر حمل و نقل اسباب و اثاثیه ، مناطق شمالی تهران می باشد که باربری در این مناطق به دقت بسیار زیادی نسبت به سایر مناطق نیاز دارد.

بهترین باربری در شمال تهران کدام است؟

طبق تحقیقات یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت ها در زمینه باربری شمال تهران ، شرکت باربری شمال بار می باشد.این شرکت با در اختیار داشتن سال ها تجربه در زمینه حمل و نقل اسباب و بسته بندی لوازم منزل و همچنین با داشتن پرسنلی زبده و متخصص توانسته است رضایت مشتریان مناطق مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران را برآورده سازد.تضمین سالم ماندن و بدون هیچ گونه آسیب رسانی در هنگام جا به جایی و انتقال اسباب اثاثیه یکی دیگر از نکاتی است که شرکت باربری شمال بار آن را بر عهده دارد. بنابراین اگر ساکن مناطقی مثل نیاوران ، زعفرانیه ، پاسدارن ، سعادت آباد و .. هستید یا به طور مثال نیاز به دریافت خدمات باربری در تجریش را دارید ، شرکت باربری شمال بار می تواند بهترین و مطمئن ترین گزینه باشد.

2

این شرکت با داشتن مجوز رسمی و در اختیار داشتن تجهیزات و انواع ماشین آلات حمل بار سالیان متمادی است که به ارائه خدمات با کیفیت به ساکنان مناطق مختلف تهران می پردازد و خدماتی از جمله بسته بندی حرفه ای اسباب و اثاثیه و حمل انواع بار و اسباب منزل و ادارات در بالاترین سطح کیفی و با قیمت های مناسب ارائه می دهد.

باربری شمال بار چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • خرید و تهیه کارتن های مخصوص و مناسب با وسایل جهت جا به جایی
  • بسته بندی کلیه لوازم منزل یا اداره با استفاده از استرج رپ پیش از اسباب کشی و انتقال آن ها به کارتن ها
  • جا به جایی و حمل وسایل بسته بندی شده به داخل کامیون بدون هیچگونه صدمه در هنگام انتقال و به وسیله پرسنل حرفه ای
  • انتقال اسباب و وسایل به محل مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن

از جمله مهم ترین خدمات باربری شمال بار ، بسته بندی وسایل ، اسباب و اثاثیه به وسیله استرج رپ و همچنین تجهیزاتی با متد روز دنیا می باشد تا بدین شکل هیچ گونه آسیب یا لطمه ای در هنگام جا به جایی رخ ندهد.

شماره تماس شرکت باربری شمال بار : 1717 (بدون نیاز به پیش شماره)

آدرس وب سایت : www.shomalbar.ir