7 شهر گرجستان که نباید از دست دهید!

بازدید از گرجستان برای مسافرانی که به دنبال یک تعطیلات آرام و در در عین حال جالب و جذاب هستند، لازم است. گرجستان یک مکان ضروری و کمتر شناخته‌شده است که در میان دامان کوههای بلند قفقاز قرار دارد. اخیرا جهانگردی گرجستان رونق زیادی یافته است. به نظر می رسد مسافران از اقصی نقاط دنیا به خاطر زیبایی های طبیعی حیرت انگیز، مهمان نوازی بی نظیر و غذاهای سنتی خوشمزه گرجستان، این کشور را گشت و گذار می کنند. هیچ کمبودی از منظر شهرهای زیبا و خیره کننده برای بازدید در گرجستان وجود ندارد. اگر نمی دانید در تور گرجستان چه باید بکنید، در اینجا لیستی از برخی از بهترین شهرها برای بازدید در گرجستان قرار دارد.

1

  1. تفلیس - بهترین شهر برای بازدید در گرجستان

هیچ لیستی از شهرهایی که باید در گرجستان بازدید کنید بدون ذکر تفلیس شروع نمی شود. یکی از بهترین شهرها برای بازدید در گرجستان، تفلیس، عالی­ترین جواهر این کشور است که تاریخ، فرهنگ و معماری این کشور را بی عیب و نقص نشان می دهد. پایتخت گرجستان، شهر تفلیس با درهم و باریک بودن زیرساخت های مدرن به همراه کوچه های سنگفرش بسیار زیبا، حیاط های جذاب و خانه های روستایی بسیار دیدنی است. از نظر بازارهای عجیب و غریب، قلعه های باستانی یا کلیساهای متعالی، کمبود جاذبه های شگفت انگیز در تفلیس وجود ندارد. فراموش نکنید که وقتی در تفلیس هستید ، غذاهای مجلل و لذیذ گرجی را فراموش نکنید!

 
 

2

2. باتومی - بهترین مکان برای بازدید در گرجستان، اروپا


یک شهر تفریحی ساحلی در گرجستان! مجموعه ای از کارها برای انجام در باتومی وجود دارد. تعداد زیادی از جاذبه های تفریحی باتومی وجود دارد که بازدید از آن ها بستگی به این دارد که آیا می خواهید از این شهر کنار دریا پر جنب و جوش بازدید کنید یا خیر. اگر نمی دانید چه کارهایی را در باتومی انجام دهید، درست از مغازه ها گرفته تا رستوران ها، کافه های روبرو دریا، یک ساحل سنگریزه ای منحصر به فرد و تفرجگاه درخشان، کارهای بسیاری وجود دارد که می­توانید انجام دهید.

8

3. شهر مسختا- پایتخت باستانی گرجستان


اگر شما تا به حال از یکی از قدیمی ترین شهرهای گرجستان- مسختا - بازدید نکرده اید، واقعاً روح گرجستان را شاهد نبوده اید. در بازدید شما از این کشور ، باید توجه داشته باشید که مسختا یک میراث جهانی یونسکو است و به عنوان قلب معنوی و باستانی کشور گرجستان در نظر گرفته می شود. مسختا، یکی از بزرگترین مقاصد گردشگران گرجستان پس از تفلیس و باتومی، با برخی از نشانه های خارق العاده مانند بنای جواری، صومعه سنت نینو، قلعه آرمازی و همچنین کلیساهای خیره‌کننده مانند کلیسای جامع سوتیتسخوولی، کاوشگر تاریخ است. شهر مسختا قطعاً یکی از بهترین مکان­ها برای بازدید در گرجستان است. برای بازدید از زیباترین شهر هاب کشور گرجستان با قیمتی مناسب و ارزان، تور ارزان گرجستان را ببینید.

3

4.بورجومی - آرامش بخش ترین شهر گرجستان


شهر بورجومی  یک شهر دارای آبگرم واقع در غرب تفلیس می­باشد، این شهر به عنوان منبع آب معدنی بسیار مورد علاقه شناخته شده است. بازدید کنندگان این فرصت را دارند که با حرکت به سمت مکان های تفریحی کوچک بورجومی که در حوالی چشمه ساخته شده، مستقیماً از منبع آب آن نمونه برداری کنند. مسافران همچنین می توانند از پارک ملی پرطرفدار بورجومی دیدن کنند و از مناظر طبیعی خیره‌کننده تپه های اطراف لذت ببرند.

4

5. کوتاویسی - مرکز فرهنگی و تاریخی گرجستان

کوتاویسی که به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای گرجستان شناخته می شود، مکانی  است که از نقاط دیدنی فرهنگی و طبیعی جذاب از جمله غارها، کلیساهای جامع، صومعه ها، ذخایر طبیعی، قایق ها، بازارها، کافه ها، موزه ها، چشمه ها و موارد دیگر بهره مند می­باشد. خلاصه اینکه، هیچ کمبودی از کارهای جالب و شگفت انگیز برای انجام در کوتاویسی وجود ندارد!

5

 

 

 

6. زوگدیدی - خانه سابق خانواده سلطنتی مینگرلیان


زوگدیدی واقع در شمال غربی گرجستان، پایتخت منطقه سامگرلو می­باشد. این شهر شگفت انگیز دارای مناظر معماری بی نظیر از جمله کاخ ملکه، کاخ نیکو و کلیساهای مانتخوار کاری و سنت ویرجین است. اگر نمی دانید در گرجستان چه باید دید وچه باید کرد، فراموش نکنید که از میراث ارزشمند و زیبای تاریخی گرجستان، زوگدیدی، در تور گرجستان دیدن کنید.

6

7. گوداوری - بهترین مکان برای اسکی در گرجستان!

گوداوری واقع در بین اروپا و آسیا، در ارتفاع 2000 متر از سطح دریا واقع شده است و زیباترین و جوانترین پیست اسکی در منطقه دامنه جنوبی کوه­های قفقاز بزرگ است. زمین های طبیعی بی نظیر، قله های کوهستانی بلند، دامنه های وسیع و بی حد و حصر از برف، فرصت بسیار خوبی را برای اسکی سواران و طرفداران ورزش های زمستانی فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکی در گوداوری، تور لحظه آخری گرجستان را ببینید!


جالب ترین و بهترین کاری که در گوداوری انجام می شود، اسکی است! گوداوری که با حیرت انگیزترین قله های اروپا احاطه شده است، یکی از دیدنی ترین مناطق زمستانی را برای افراد با تجربه و آماتور عرضه می­کند و فرصتی برای نشان دادن استعداد های پنهان اسکی شما دارد. استراحتگاه کوهستانی در گوداوری امکانات اسکی و اسنوبورد فوق العاده را برای دوستداران برف فراهم می کند. علاوه بر اسکی و اسنوبورد، می توانید در پاراگلایدر نیز شرکت کنید. شما می توانید اسکی heli را نیزامتحان کنید، جایی که می توانید بالاتر از زیبایی های بلند منطقه قفقاز پرواز کنید!

7

منبع: تور لحظه آخری