چهار دلیل سفر به گرجستان

حتما تا به حال پیش آمده است که به سرتان بزند برای تعطیلات به یک کشور خارجی بروید. و حتما برای یک بار هم که شده به کشور گرجستان فکر کرده‌اید! حتما این را هم می‌دانید که گرجستان یکی از توریستی‌ترین کشورهای سنتی اروپاست و به همین دلیل است که به یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌ها تبدیل شده است. ولی همیشه قبل از تصمیم‌گیری برای رفتن به هر سفری، مسلما باید اطلاعاتی در مورد مقصدتان بدست بیاورید. یکی از این اطلاعات این است که بدانید بهترین زمان برای سفر به مقصد مورد نظر شما چیست؟ بیشتر افراد توصیه می‌کنند که بهار بهترین فصل سفر به تور گرجستان است. ولی ما می‌گوییم بهترین فصل سفر به گرجستان فقط بهار نیست. ما ۴ دلیل بسیار منطقی و قانع‌کننده برای شما داریم تا ثابت کنیمتابستان یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این کشور هزاررنگ و زیباست. با ما همراه باشید تا دلایلمان را برای شما شرح دهیم.همچنین اگر می‌خواهید در مورد تور گرجستان و قیمت‌های آن‌ها اطلاعاتی بدست بیاورید به سایت لست‌تورز سری بزنید.

دلیل اول: دمای هوای گرجستان در فصل تابستان

دمای هوا درکشور گرجستان و در فصل تابستان، بین ماه‌های مرداد تا اواخر شهریور، به 20 تا 30 درجه سانتیگراد می‌رسد. این دما یعنی نسیم‌های خنک و هوایی دلنشین. یعنی هر ساعت از روز که در خیابان‌ها قدم بزنید، نسیمی ملایم و خنک صورتتان را نوازش خواهد کرد وآرامشی بی‌نظیر وجودتان را فرا خواهد گرفت. در ضمن در این فصل باران‌های شدید هم نداریم و می‌توانید هر چه که دلتان خواست بپوشید. هوا نه آن‌قدر گرم است که شما را وادار به برهنه شدن کند و نه آن‌قدر سردکه بخواهید با پتو در خیابان‌ها قدم بزنید. تابستان‌های گرجستان پر از تعادل و آرامش است!

دلیل دوم: خلوت بودن گرجستان در فصل تابستان

قبلا هم گفتیم که همهتصور می‌کنند بهار بهترین فصل سفر به گرجستان است و متاسفانه این تفکر محدود کننده باعث شده است که بسیاری از گردشگران و توریست‌ها از زیبایی‌های تابستانه این کشور میهمان‌نواز محروم بمانند. ولی باید به شمایی که تابستان را برای سفر به گرجستان انتخاب کرده‌اید تبریک گفت! زیرا شما جزء معدود کسانی هستید که در فصل تابستان، از زیبایی‌های گرجستان نهایت لذت را خواهید برد، یکی از این زیبایی‌ها، گرجستانی خلوت و دنج است که با تمام انرژی و قوا از شما پذیرایی خواهد کرد!

دلیل سوم: حراجی بزرگ تابستانه گرجستان

از هر چه بگذریم، سخن خرید خوش‌تر است! هیچ کسی را پیدا نخواهید کرد که بگوید عاشق خرید نیست و از خرید کردن لذت نمی‌برد. اگر هم جایی شنیدید که کسی از خرید کردن خوشش نمی‌آید، یک حراجی را به او نشان بدهید تا زودتر از شما در محلحراجی حاضر شود! اگر تا به حال قانع نشده‌اید که تابستان فصل خوبی برای رفتن به گرجستان است، حراج بزرگ تابستانه این کشور، باید شما را قانع کرده باشد. این حراج از اواسط مرداد ماه شروع می‌شود و تا اواخر شهریور ماه هر سال ادامه دارد. این فرصت خرید بزرگ را از دست ندهید!

می‌توانید از سایت لست‌تورز، تورهای مربوط به تاریخ برگزاری حراج بزرگ تابستانه گرجستان را مشاهده کنید.

دلیل چهارم: مدرسه فرزندانتان در تابستان تعطیل است!

هیچ دلیلی نمی‌تواند منطقی‌تر از این باشد که در تابستان دیگر نباید نگران مدرسه بچه‌ها باشید. با خیال راحت یک هفته به گرجستان بروید و بدون اینکه نگران تکالیف انجام نشده بچه‌ها باشید و بدون اینکه استرس این را داشته باشید که بچه‌ها از درس و کلاس‌هایشان عقب خواهند افتاد، یک تعطیلات رویایی و زیبا را در تابستان کشوری رنگارنگ تجربه کنید. این دلیل، آخرین و مهم‌ترین دلیل ما برای سفر به گرجستان است که هیچ کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

تور گرجستان1

سخن آخر

هیچ قانونی وجود ندارد که به ما بگوید چه زمانی باید به کشوری سفر کنیم و به چه دلیل باید فصلی خاص را انتخاب کنیم. همچنین قانونی وجود ندارد که به ما بگوید در تابستان به گرجستان نرویم! هر فصلی زیبایی‌های خاص خود را دارد و هر منطقه‌ای در هر فصلی زیبایی‌های آن فصل را به روش خود نمایان می‌کند. گرجستان هم از آن کشور‌هایی است که هر فصلش هزار رنگ است. تابستان گرجستان هم مانند دیگر فصل‌هایش شما را با طیف وسیعی از زیبایی‌ها غافلگیر خواهد کرد و تعطیلاتی رویایی را برایتان رقم خواهد زد.لست‌تورز ارائه‌دهنده به‌روزترین و ارزان‌ترین تور لحظه آخری گرجستان میباشد