طرف آسیایی استانبول را کشف کنید؟

حتی اگر فقط برای یک ساعت یا دو ساعت باشد ، سفر به قاره آسیا برای شروع استراحت در شهر استانبول ضروری است ، به خصوص وقتی نزدیک باشد! فقط 20 دقیقه با کشتی دقیق باشید.نقطه شروع خوب برای گشت و گذار در شهر استانبول آسیا ، Kadiköy است. ناگهان تمام آن مارک های بین المللی که شما فقط در Istiklal Caddesi دیدید جز کلمات خارجی هستند. شهر یکسان است ، اما جو در سمت آسیا قطعاً چیز دیگری است - همان چیزی که می توانیم به شما قول بدهیم در تور استانبول درک خواهید نمودبرای رسیدن به کادیکوی توصیه ما: شما می توانید کشتی را از ترمینال کشتی امینو نو در انتهای جنوبی پل گالاتا یا کاراکوی شمالی پل گالاتا بگیرید.

10

برج گالاتا

احتمالاً بهترین سکوی نمای پانوراما از استانبول توسط سکوی دید کوچک در برج گالاتا ساخته شده است. متأسفانه برج بسیار دور از است. بنابراین ، انتظار داشته باشید تا 30 دقیقه یا حتی بیشتر صبر کنید.با این وجود ، باز هم ارزش دیدن دارد! نمای 360 درجه به سادگی دیدنی است و تراس مشاهده به خودی خود به راحتی امکان پذیر است. یک آسانسور وجود دارد که تقریباً شما را به سمت بالا می برد ، بنابراین فقط باید دو طبقه آخر را طی کنید.با این حال ، پلت فرم مشاهده بسیار باریک است ، بنابراین می تواند کمی در آنجا محکم باشد. توصیه ما: گرچه عجله قبل از غروب آفتاب معمولاً بدتر است ، اما برج گالاتا در نور بسیار زیباست.

11

 

اطلاعات در مورد بازدید از برج Galata

  • پذیرش: 35 لیر ترکیه
  • محل سکونت: در منطقه گالاتا منطقه بیوغلو.
  • رسیدن به آنجا: می توانید مترو را به ایستگاه سیشان سوار شوید

رستوران 360 استانبول

این نام قبلاً همگی آن را بیان می کند: از تراس رستوران 360 استانبول ، منظره ای دیدنی و جذاب از شهر مشاهده می کنید. از آنجا که قیمت ها بسیار بالا هستند ، توصیه می کنیم فقط یک کوکتل سفارش دهید.

محل سکونت: در خیابان استقلال در بیوغلو

رسیدن به آنجا: می توانید مترو را به ایستگاه سیشان برسانید

غذا در استانبول:

به طور کلی در استانبول و ترکیه تأکید زیادی روی مواد غذایی شده است - چیزی که ما دوست داریم آن را بشنویم! مهمترین وعده غذایی در اینجا شام است و افراد معمولاً زودتر از ساعت 8 شب با خانواده و دوستان خود ملاقات می کنند.چیزی که ما مورد علاقه ما  نبود این است که فرهنگ غذایی فوق العاده سنگین شامل گوشت است و پیدا کردن غذاهای خلاق برای گیاهخواران بسیار دشوار است. با این وجود ، غذاهای ترکی خوشمزه است.

نانوایی حافظ مصطفی: باقلوا استانبولی و سایر شیرینی های ترکیه

اگر می خواهید شیرینی های ترکی را چشیده باشید ، به هیچ وجه نمی توانید از کنار نانوایی حافظ مصطفی عبور کنید. ظاهرا آنها بهترین باقلوا را در تمام استانبول ها تهیه می کنند. حتی اگر ما شخصاً بزرگترین طرفداران این دسر شیرین چسبنده نیستیم - می پذیریم که باقلوا خوب بود.با توجه به انتخاب زیاد ، تصمیم گیری واقعاً سخت است. با این وجود ، شما می توانید انواع شیرینی های ترکی ، از جمله باقلوا را در بسیاری از انواع آن امتحان کرده و نمونه بگیرید. آنها اکنون چندین شاخه در استانبول (از جمله یکی در نزدیکی پل گالاتا در جنوب و دیگری در سلطان احمد) دارند.کافه ها و رستوران های این منطقه پر جنب و جوش در بیوغلو جایی است که نیمی از جمعیت استانبول عصرها برای نوشیدنی جمع می شوند. Nevizade Sokak در واقع نام خیابان خاصی است ، اما بیشتر برای اشاره به این محله خاص استفاده می شود.در صورت امکان ، باید یک صندلی را در خیابان پیدا کنید و از زندگی شبانه پر جنب و جوش استانبول لذت ببرید. شما باید سعی کنید: یک Simit حلقه کنجد در پل Galata و سپس کشتی را به Kadiköy ببرید. شما نمی توانید یک احساس معتبرتر در تور ارزان استانبول بدست آورید!

محل: شمال غربی ایستلیکال کاددی(خیابان استقلال) در بیوغلو به موازات آن

12

نکات بیشتر برای ناهار خوری در استانبول

  • کافه Privato: کافه دنج در نزدیکی برج Galata. صبحانه عالی و انتخاب خوبی از گزینه های گیاهی.
  • مانداباتماز: اگر می خواهید قهوه ترکی را امتحان کنید ، مکان برای شماست.

توصیه های هتل برای استانبول در سلطان احمد

انتخاب بین ماندن در نزدیکی مرکز تاریخی (سلطان احمد) یا اقامت در بیوغلو در آن طرف پل گالاتا - از اولویت های شخصی است.در مرکز تاریخی (سلطان احمد) شما این مزیت را دارید که می توانید با پیاده به جاذبه های اصلی برسید. و Sulanahmet بسیار توریستی است ، Beyoglu یک فضای بسیار معتبرتر را ارائه می دهد.

13

گزینه 1: ماندن در مرکز تاریخی (سلطان احمد)

ما می توانیم هتل مینیاتور را به شدت توصیه کنیم. فقط 5 دقیقه پیاده روی از هتل با ایا صوفیه و مسجد آبی فاصله دارد.کل هتل بسیار زیبا تزئین شده است ، به خصوص تابلوهای چوبی دنج و دکوراسیون. یکی از نکات برجسته قطعاً تراس پشت بام کوچک است. در کل به شدت توصیه می شود!که در تور لحظه آخری استانبول از آن استفاده کنید

گزینه 2: یک شب در بیوغلو بمانید

از طرف بیوغلو می توانیم اتاقهای بسیار شیک و مدرن کاراکوی را به شما پیشنهاد کنیم. در جنوب Beyoglu واقع شده است و شما میتوانید در تور استانبول آنها را رزرو کنید

به طو کلی استانبول دارای 32 منقطه است که از این مناطق 14 منطقه جزء مناطق آسیایی استانبول محسوب می‌شود. منطقه‌های جزایر، آتاشهیر، بیکوز، چکمه کوی، کادیکوی، مال تپه، کارتال، پندیک، سانجاک تپه - آسیایی استانبول، سلطان بی، شیله، توزلا، عمرانیه و اسکودار مناطق آسیایی استانبول هستند که اکثرا در شرق استانبول قرار دارند. دسترسی این مناطق به سایر مناطق اروپایی استانبول به راحتی و سرعت با سیستم حمل و نقل آبی و دریایی انجام می‌شود.

منبع: تور لحظه آخری توریاب