جشنواره شهر قدیمی آنتالیا Kaleici

جشنواره شهر قدیمی کالیچ آنتالیا که یکی از این جشنواره آنتالیا است این جشنواره که 4 سال پیش توسط شهرداری آنتالیا موراتپاشا آغاز شده است ، با هدف این است که داستان کالیچ را به جهانیان برساند. با هدف ایجاد گردشگری و پل های فرهنگی با شهرهایی با پیشینه تاریخی و زیرساخت های فرهنگی Kaleiçi Old Town Festival   گردشگری فرهنگی و تفریحی را با هم همراه می کند. اگر آماده هستید ، از گزینه های کرایه اتومبیل استفاده کنید و با تیم توریاب از جشنواره و هم از شهر با تور آنتالیا لذت ببرید.

جشنواره Old Town Kaleiçi که بخشی از برنامه جشنواره های آنتالیا 2019 است ، با حضور 48 شهر از 23 کشور در 3 قاره درهای خود را برای شما باز می کند. همه ما Kaleiçi آنتالیا را می شناسیم. کالیچی جایی است که جوانان بیشترین آن را پشت سر می گذارند و قلب شهر می تپد.

20

 سخنان شهردار موراتپاشا Ümit Uysal درباره جشنواره:

با توجه به اینکه ما نیاز به تبادل فرهنگی بیشتر ، دوستی ، برادری ، صلح ، عشق داریم ، اقدامات بسیاری را برای برقراری پیوندهای محکم با همه شهرهای تاریخی جهان انجام داده ایم. جشنواره شهر قدیمی کالیچی به جشنواره ای تبدیل شده است که هر سال توسط بیشتر کشورها و شهرها شناخته می شود. از روز اول که ما شروع به صحبت در مورد این جشنواره کردیم ، ما با شهرهایی که دارای شهرهای قدیمی ، شهرهای باستانی زندگی می کنند ابراز تمایل کردیم برای ساختن یک پل دائمی از بشریت ، جهانگردی و فرهنگ ابراز کنیم و می خواهیم در یک زمینه مشترک ملاقات کنیم و پایدار باشیم. امسال ، جشنواره ما گواه این واقعیت است که این ادعا و خواست اکنون به واقعیت تبدیل شده است. "

جشنواره شهر قدیمی کالیچ کجاست؟ پارک Karaalioğlu آنتالیا برگزار می شود. گزینه های کرایه اتومبیل فرودگاه آنتالیا با بهره گیری از افرادی که از خارج از شهر می آیند می توانند دسترسی آسان به جشنواره را فراهم کنند.

این جشنواره که بین 10 اکتبر و 13 اکتبر 2019 برگزار می شود ، هر سال میزبان کشور دیگری به عنوان میهمان افتخاری است. در سالهای گذشته ، کوبا ، ایتالیا و روسیه به عنوان میهمان افتخاری انتخاب شدند. در سال چهارم خود ، جشنواره شهر قدیمی Kaleiçi با هدف ساختن پل دوستی و فرهنگ با اوکراین ساخته شده است. حدود 50 شهر از جمله آلمان ، ایتالیا و چک در برنامه جشنواره شرکت خواهند کرد که شامل کنسرت ، نمایشگاه ، اجرای خیابانی و مصاحبه با گروه های موسیقی مانند Kazka و LuXus می شود. ما قبل از سردتر شدن هوا ، تور ارزان آنتالیا را نیز خواهیم داشت. امکانات اجاره اتومبیل آنتالیا آلانیا ، با بهره گیری از جشنواره برای تبدیل تعطیلات جالب به نظر می رسد. برای لیستی از مکانهای بازدید در آنتالیا ، می توانید از غار Damlatas ، ساید آنتیک سیتی و موزه آنتالیا بازدید کنید.تمام جاذبه های توریستی شهر قدیم آنتالیا در سایت توریاب بصورت کامل توضیح داده شده است.

21

شما نمی توانید برای کشف جشنواره به آنتالیا بروید و بدون کشف آن بر گردید. همانطور که هدف این جشنواره قبلاً توسط شهردار Ümit Uysal بیان شده است ، "Kaleiçi؛ شکل گرفته توسط هر تمدنی که زنده می شود یک جواهر ارزشمند. از Gazipaşa تا Kaş ، از جواهرات بی شماری در آنتالیا است ، شهر باستانی که مسافران با شور و هیجان از کشف خیابان های باریک و میراث فرهنگی نسل های آینده لذت میبرند. آنتالیا میراثی برای کل جهان است. به عنوان یک شهر ، آنتالیا نه تنها یک تعطیلات تابستانی بلکه یک مکان دیدنی در طول سال است. به طور خلاصه ، مکانی که تاریخ و طبیعت در آن ملاقات می کنند.شما نیتوانید رزرو تور آنتالیا را از ما بخواهید

مختصری در رابطه با کالیچ(کالاییچی ، شهر قدیمی آنتالیا)

Kaleiçi یا شهر قدیمی آنتالیا بدون شک یکی از موارد ضروری در آنتالیا است. چرا؟ از آنجا که جذاب ، زیبا ، رنگی است و آنتالیا را کاملاً متفاوت از همتای مدرن به شما نشان می دهد. هنگامی که قهوه خود را در شهر قدیمی آنتالیا می نوشید ، به سختی می توانید باور کنید که این بخشی از یک شهر زنگ زده است که دارای 1.3 میلیون نفر جمعیت است و در طول ماه های تابستان بازدید کنندگان بیشتری را به دنبال خواهد داشت. شهر قدیمی مانند خود یک جهان است و دارای خانه های قدیمی بسیار مرمت شده ، هتل های بوتیک ، کافه ها و خیابان های بسیار باریکی است. با ما قدم بزنید و با ما همراه باشید. Kaleiçi به شکل آمفی تئاتر در اطراف بندر قدیمی آنتالیا ساخته شده است ، که اکنون یک مارینا کوچک است که در آن خلیج ها منتظر مسافران خود برای یک تور قایق هستند. بنابراین بسته به وسیله حمل و نقل خود و مسیری که از آن به دست آمده اید ، چندین نقطه دسترسی به شهر قدیمی آنتالیا وجود دارد. اگر به دنبال راحتی هستید ، می گوییم می توانید قدم زدن را در آسانسور شیشه ای مدرن شروع کنید ، یک نمای عالی از منظر آن در قسمت بالا یا به صورت مستقیم به سمت برج ساعت پیشنهاد می کنید قسمت قدیمی آنتالیا پیچ و خم خیابان های باریک و سنگفرش شده است دارای خانه های عمدتاً مرمت شده ، بازار با ادویه و سوغات آن ، بارها ، هتل های بوتیک و البته برخی آثار باستانی است. وقتی از غذاهای دریایی یا کافه ها پایین می آید. Kaleiçi بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد ، و این دقیقاً به همین دلیل است که شما باید هنگام اقامت در آنتالیا از آن دیدن کنید.

در این شهر زیبا تعداد مکان‌های خرید بسیار زیاد است و طیف وسیعی از گزینه‌ها از خوراکی‌های محلی گرفته تا سوغاتی‌های اصیل وجود دارد که هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. Kaleiçi، مانند موزه‌ای برای خرید در فضای باز است که در تمام فصول سال باز است. ​​خرید چرم، پوشاک، جواهرات، ادویه جات، فروشگاه‌های سوغات و مغازه‌های عتیقه فروشی را به وفور در این شهر می‌توان دید. فرش‌ها و قالیچه‌های دستبافی را میبینید که با رنگ‌ها و نقش‌هایشان تحسین خواهید کرد، کاشی هایی که با هنر ظریف خود به فضای زندگی شما رنگ می بخشند و زیورآلات سنتی و مدرن، از جمله خریدهای احتمالی شما پس از قدم زدن در بازارهای این شهر خواهد بود.

منبع: تور لحظه آخری