انواع لوستر کدامند و کاربرد آنها در دکوراسیون چگونه است؟

لوستر به طور عمده برای هرچه باشکوه تر جلوه دادن محیط به کار می رود. تنوع لوسترها این امکان را به افراد می دهد تا در محیط اطراف خود از یک نوع لوستر متناسب با نوع دکوراسیون مورد علاقه شان، بهره ببرند. اگر در نظر دارید که طراحی دکوراسیون محیط کار و یا منزل خود را هر چه شکیل تر و زیباتر کنید، بهترین روش این است که هماهنگ با نوع دکوراسیون خود یک لوستر مناسب انتخاب کنید. این وسیله ی زیبا که انواع ساده و شکیل و پر طمطراق آن را می توان به وفور در بازار موجود دید، به انواع کاربری متنوعی نیز تقسیم می شود. به این ترتیب برای یک دکوراسیون با طراحی مدرن می توانید از لوستر مدرن استفاده کنید و برای پذیرایی و سالن های بزرگ از لوستر سقفی کریستالی و یا لوستر آویز حلقه ای بهره ببرید. همچنین برای تزیین و تکمیل دکوراسیون رستوران ها، کافه ها و هتل ها و دیگر محیط ها نیز می توان از انواع لوسترها بهره برد. نکته ای که هنگام خرید این وسیله ی تزیینی لازم است به آن توجه داشته باشید اینکه، برای سقف های بلند لازم است لوسترهای بلند و بسیار پر حجم را تهیه کنید و به همین ترتیب برای سقف های کوتاه لازم است که لوسترهای جمع و جور و کم حجم را برگزینید. توجه به نوع لوستر برای محیط های باز و محیط های بسته نیز بسیار حائز اهمیت است، یک لوستر کریستالی را نمی توانید در محیط باز استفاده کنید و در چنین مواردی لازم است انواع چوبی لوسترها را مورد بررسی قرار دهید. برای انتخاب این وسیله برای محیط مورد نظر خود لازم است که حساسیت و دقت کافی را به خرج دهید.

10

لوستر

لوستر سقفی کریستالی و نحوه کاربرد آن در دکوراسیون

لوستر سقفی کریستالی در دسته ی لوسترهای شکیل و پر طمطراق قرار می گیرد. این نوع از لوسترها را بیشتر برای محیط ها و فضاهای گسترده به کار می برند. سالن های بزرگ، اتاق های پذیرایی وسیع، محیط های مذهبی مانند امامزاده ها و گاها در مسجدها نیز از این نوع لوستر استفاده می کنند. اگر تمایل دارید فضای گسترده ای که در حال تکمیل دکوراسیون آن هستید بسیار پر شکوه به نظر برسد، لازم است که یک لوستر سقفی کریستالی برای این محیط مهیا کنید. استفاده از این وسیله ی تزیینی در محیط هایی که سقف بلند دارند و بسیار گسترده هستند، جلوه ای دیگر دارد. اگر محوطه مورد نظر شما ظرفیت به کار بردن چند لوستر را داشته باشد شما می توانید لوستر سقفی کریستالی مناسبی را انتخاب کنید و از یک نوع و یک مدل آن چند عدد را از سقف و در فاصله های مشخص و حساب شده آویز کنید. چنین طراحی و دکوراسیونی محیط را هرچه شکوهمند تر و زیباتر به نمایش می گذارد. به ویژه اگر در محیط کار و مجموعه خود نیاز دارید که مراجعه کننده را تحت تاثیر قرار دهید به شدت نیازمند به کار گیری یک لوستر مناسب در دکوراسیون خود خواهید بود زیرا آنچه در چشم می نشیند پیش از هرچیر مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. هنگام خرید این وسیله لازم است که در رابطه با ویژگی های آن دقت کنید زیرا برخی دارای ریموت هستند و قابلیت های جالبی دارند که لازم است نحوه کاربرد آنها را جویا شوید.

11

لوستر

لوستر مدرن کدام نوع است و کاربرد آن در دکوراسیون چگونه است

لوستر مدرن آن نوع از لوسترها است که علاوه بر زیبایی و ایجاد نور کافی، برای هر محیط کوچک و بزرگی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. لوستر مدرن در انواع مختلفی در بازار موجود است که با توجه و ارزیابی محیط و نوع دکوراسیون مورد نظر می توانید از میان این نوع لوستر یکی را برگزینید. توجه داشته باشید که لوسترهای مدرن برای محیط های کلاسیک و یا بسیار ساده و بی آرایش چندان مناسب نخواهند بود. ممکن است این نوع وسیله برای محیط های ساده حتی به کار بیاید اما برای محیط کلاسیک به هیچ عنوان هارمونی لازم را ایجاد نمی کند و مثل وسیله ای نامربوط در دکوراسیون شما خودنمایی خواهد کرد. انواع ساده و تجملاتی این نوع از لوسترها می تواند شما را برای محیط های خانه و اداره و هتل ها، یاری دهد. اگر یک سالن پذیرایی با دکوراسیونی مدرن دارید با خرید این نوع از لوسترها می توانید شمایل فضای خود را تکمیل کنید. بخصوص اگر این لوستر در اداره و هتل به کار برود در زیباتر کردن محیط و جلوه بخشیدن به دکوراسیون آن بسیار موثر خواهد بود. به این ترتیب برای تزیین کافه ها و رستوران ها و حتی اتاق خواب های خود می توانید از مدل مناسبی از این نوع لوسترهای مدرن بهره بجویید. همچنین این لوسترها نیز دارای برخی امکانات هستند که در نوع و ویژگی های مخصوص آنها قابل رویت خواهند بود، بنابر این هنگام خرید این وسیله لازم است تا قابلیت های ویژه ی آن را از فروشنده جویا شوید.

12

لوستر

لوستر آویز حلقه ای برای کدام محیط کاربرد دارد

لوستر آویز حلقه ای نیز شبیه به لوسترهای مدرن و زیبا است. این نوع از لوسترها را می توانید از نوع طراحی آن به راحتی شناسایی کنید، لوستر آویز حلقه ای به طور معمول از حلقه هایی تشکیل می شود که خلاقانه و ظریف در کنار هم یک شکل واحد را می سازند. نورافشانی و زیبایی در طراحی این وسیله ی تزیینی زیبا بسیار عالی و دقیق رعایت شده است. این وسیله معمولا برای فضاهای وسیع مناسب تر است زیرا اغلب طرح های آن دارای حجمی بالا هستند که نیازمند آویخته شدن از یک سقف بلند و در یک سالن بزرگ خواهند بود. البته از این نوع می توانید طراحی های کم حجم را نیز در بازار پیدا کنید که برای محیط های کوچک و فضاهای بسته و دکوراسیون های ساده به کار می روند. نمونه های مختصر و جمع و جورتر این لوسترها را می شود در کافه ها و یا اتاق خواب ها نیز به کار برد. به این ترتیب نمونه های ظریف این نوع لوستر را می توانید در فضاهای کوچک استفاده کنید و از جلوه ی آن در دکوراسیون خود لذت ببرید. هنگام خرید این وسیله لازم است که در رابطه با ویژگی های آن دقت کنید زیرا برخی دارای ریموت هستند و قابلیت های جالبی دارند که لازم است نحوه کاربرد آنها را جویا شوید.

13

لوستر