کولر گازی بوش اصلی را از کجا خریداری نماییم

همان طور که اکثریت شما اطلاع دارین امروزه در بازار های متفرقه و غیر معتبر کالاهای تقلبی بسیار زیادی به عنوان کالای اصلی به فروش می رسند که موجب وارد شدن خسارت مالی به تمامی خریداران می گردد و امروزه  این مسئله به یک مشکل تبدیل شده که گاهی خرید را برای ما سخت می نماید و ترس از محصول تقلبی را به درون ما راه می دهد.

این گونه افراد ، افرادی سود جو هستند که برای نفع خود اقدام به چنین عملی ناپسندی می نمایند.

لذا توصیه ما به شما این است که کولر بوش اصلی را فقط از نمایندگی رسمی شرکت بوش خریداری نمایید و از مراجعه به بازار های متفرقه که هیچ اطمینانی به آن ها نیست خود داری نمایید.

شرکت هوای پاک تنها نمایندگی رسمی و معتبر شرکت بوش با داشتن مجوز های لازم در داخل ایران می باشد که دارای نمایندگی فعال در تمامی شهر ها و استان های ایران می باشد و شما در هر شهر و نقطه از ایران باشید می توانید به راحتی خرید خود را شرکت هوای پاک انجام دهید .

مزایای خرید کولر گازی بوش از شرکت هوای پاک ایران :

قیمت مناسب :

 با توجه به اینکه شرکت هوای پاک وارد کننده اصلی سیستم های تهویه مطبوع بوش می باشد و هیچ گونه واسطه ای در خرید برای شما ندارد ، هزینه واسطه ها از بین رفته و شما کولر گازی را با قیمت اصلی خود خریداری می نمایید و مجبور به پرداخت قیمت بیشتر به فروشنده های واسطه نیستید.

ضمانت نامه معتبر :

شرکت هوای پاک برای تمامی محصولات خود 5 سال ضمانت نامه تعویض که بدون قید و شرط می باشد که به کاربر این اختیار را می دهد تا 5 سال از کارکرد بدون عیب کولر گازی اطمینان داشته باشد.

که این نشان دهنده ی ایمان شرکت بوش به کیفیت محصولاتش می باشد.

خدمات پس از فروش قوی :

این شرکت دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که قوی ترین خدمات در ایران به شمار می آید.

شما با برخورداری از 10 سال خدمات شرکت هوای پاک می توانید در طی مدت تعیین شده در ضمانت نامه برای رفع مشکلات و خدمات مورد نیاز خود با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید . کارشناسان این شرکت در سریع ترین زمان به آدرس شما مراجعه  کرده و بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

سرویس  ها و چکاپ های رایگان :

در طول مدت ضمانت نامه تمامی سرویس ها و چکاپ های مورد نیاز دستگاه شما به صورت کاملا رایگان توسط کارشناسان حرفه ای شرکت انجام می گردد.

نصب رایگان :

نصب تمامی سیستم های بوش به صورت کاملا رایگان و توسط نمایندگان خود شرکت به صورت کاملا متخصصانه انجام خواهد گرفت.

تامین قطعات :

شاید اکثر شما در خرید های مختلفی که داشته اید با مشکل تامین قطعات رو به رو شده باشید. طبق ضمانت نامه شرکت هوای پاک ، در صورت نیاز شما به هر گونه قطعه برای سیستم تهویه مطبوع خریداری شده ی خود کلیه قطعات توسط شرکت انجام می گردد و هیچ مشکلی و سختی از بابت تامین قطعات نخواهید داشت.

بازدید اولیه رایگان :

با توجه به اینکه برخی از سیستم های تهویه مطبوع قبل از خرید نیاز به بازدید اولیه دارند ، شرکت هوای پاک برای بازدید اولیه و کارشناسی های تخصصی خود اقدام به اعزام کارشناس به محل مورد سکونت شما می نماید که این کارشناسی به صورت کاملا رایگان انجام می گردد.

در این کارشناسی ، بهترین و مناسب ترین سیستم تهویه مطبوع به شما پیشنهاد می گردد که مطابق بالایی با منزل مورد سکونت شما داشته باشد و بتواند تمامی نیاز های شما را بر طرف نماید.

نصب و راه اندازی حرفه ای :

گاهی پیش آمده که شما سیستمی را خریداری کرده باشید و نصب آن را توسط افرادی غیر متخصص انجام داده باشید.

در این صورت ممکن است این افراد صدمات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد نمایند. کولر گازی باید به صورت کاملا صحیح و حرفه ای نصب گردد تا بهترین کارکرد و کارایی را داشته باشد.

در صورتی که نصب به صورت صحیح انجام نگردد موجب اختلال در کارکرد عادی سیستم می گردد و به تدریج مشکلات فراوانی را در دستگاه شما ایجاد می نماید.

نصب کولر گازی بوش 30000 با توجه به این که بر عهده ی خود شرکت می باشد، لذا نمایندگان متخصص این شرکت اقدام به نصب کاملا حرفه ای دستگاه شما می نمایند و با نصب صحیح  بهترین کارایی را به دستگاه شما می دهند.