استراماچونی بر قله اخبار آبی‌پوشان

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، خبرگزاری پارس فوتبال با طرح این سوال که شکایت استراماچونی از استقلال، دردسرساز می‌شود؟، به بررسی این موضوع پرداخته است. بر اساس اعلام این خبرگزاری، خبر شکایت آندره آ استراماچونی از استقلال و مطالبه ۱/۸ میلیون یورویی این مربی ایتالیایی، هواداران استقلال را نگران کرد که مبادا دوباره دردسر تازه ای در راه باشد اما گویا استرا و باشگاه استقلال فعلا در مرحله رایزنی اولیه وکلا قرار دارند.پرونده استقلال و استراماچونی هنوز به دست فیفا نرسیده است. این را یکی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال می گوید:اگر سرمربی ایتالیایی به صورت رسمی به فیفا شکایت کرده بود، فیفا این شکایت را به فدراسیون فوتبال اطلاع می داد تا ما هم باشگاه استقلال را در جریان بگذاریم.

«استقلال حریف احتمالی شاهین» نیز دومین خبر پربازدید آبی‌پوشان بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری، این تیم قصد دارد دو بازی تدارکاتی را با تیم‌های لیگ برتری برگزار کند.تیم استقلال یکی از حریفان مدنظر شاهین شهرداری برای انجام بازی دوستانه است و مسئولان این تیم در تلاش و رایزنی برای برگزاری این مسابقه هستند.

سومین اخبار استقلال پربازدید به صحبت های پیشکسوت استقلال در رابطه با پیش‌بینی قهرمانی این تیم اختصاص داشت. وی در گفتگویی با سایت خبری مشرق نیوز گفت: استقلال 10 بازی و 30 امتیاز پیش رو دارد که اگر شرایط به همین آرامش و به همین خوبی پیش برود، قطعاً رقبایش امتیاز از دست می‌دهند. ضمن اینکه استقلال 4 بازی مستقیم با چهار حریف صدرنشین غیر از پرسپولیس دارد که می‌تواند مسابقات 6 امتیازی را به سود خود تمام کند و در پایان استقلال با بهترین نتیجه لیگ را به پایان می‌رساند. به غیر از لیگ استقلال لیگ قهرمانان آسیا و همینطور جام حذفی را دارد و می‌بینیم که در سه جام مدعی است.

دیگر خبر پربازدید در خصوص ابتلای ۵ ستاره استقلال به ویروس کرونا بود. به گزارش پارس فوتبال، پس از پشت سر گذاشتن تست‌های خون و PCR از سوی اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان مشخص شد ۵ بازیکن این تیم مبتلا به ویروس کرونا هستند و در قرنطینه به سر می‌برند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار استقلال به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.