آیا دبی ارزش پرواز برای تعطیلات را دارد؟

دبی در هنگام شب تابناک و از ساختمانها و تابلوهای تبلیغاتی چشمک می زند. در طول روز ، شهر به نوعی احساس استریل می کند - آسمان خراش ها ، مه آلود و غبار آلود هوا را پوشش می دهد.

1. هوا می تواند بسیار گرم باشد

در دبی 2 فصل وجود دارد: جهنم و بهار " این "جهنم" 9 ماه به طول می انجامد ، در حالی که هوای سردتر برای سه ماه باقی مانده است. اگر در طول "بهار" بازدید نمی کنید ، برای گرما آماده شوید. اما اتوبوس های کوچک (تقریباً 1300 مورد از آنها) در تور دبی دارای تهویه هوا هستند.

2. دبی شهری ارزان برای بازدید نیست

درست است که دبی ارزان نیست ، زیرا آنها چگونه می توانند از گردشگری تور ارزان دبی زنده بمانند. با این حال ، همه چیز گران نیست. بستگی به برنامه ریزی شما و تجربیات مورد نظر شما دارد.

به عنوان مثال ، برای بالا رفتن از برج خلیفه که در حال حاضر بلندترین ساختمان جهان است ، در صورت انتخاب ورودی عمومی برای دسترسی به سطوح 124 و 125 ، بلیط بزرگسالان از درهم 135 خریداری می شود.با این حال ، اگر شما می خواهید برای بازدید خود یک عکس حرفه ای بگیرید ، جایی وجود دارد به صورت دیجیتالی که عکس شما را دستکاری می کنند تا به نظر برسد که در حال بالا رفتن از برج خلیفه هستید .برخی از تجارب رایگان است ، مانند بازدید از ساحل جمیرا ، یا بودن در جزیره پالم یا رفتن به گونی. جاذبه های دیگر مانند موزه دبی و باغ معجزه دبی  ارزان یا معقول تلقی می شوند.اما برای تجربه های بی نظیری مانند کوهنوردی در جزایر پالم (درهم 1999) ، چای در هتل برج العرب (از 400 درهم) یا گرفتن یک هلیکوپتر (از 795 تا 000،12 درهم) برای مسافرت در دبی ، قطعاً هزینه لازم است.حمل و نقل با مترو دبی ارزان است (و ایستگاه ها واقعاً مدرن به نظر می رسند). تاکسی ها همه جا هستند.

3- مترو دبی

سیستم مترو برای اتصال مناطق ساخته شده است. به غیر از این ، من احساس نمی کنم شما می توانید از هتل به مکان های دیگر راه بروید ، مگر اینکه درست در کنار دبی مال بمانید و این تنها چیزی است که شما می خواهید بروید. برای اینکه بین نقاط توریستی قرار بگیرید ، باید قطار یا یک مترو را سوار شوید.

 

32

4- قوانین در دبی بسیار سختگیرانه است

با وجود نگاه غربی اما دبی ، قوانین محافظه کار را حفظ می کند. قانون شرع در امارات نیز اعمال می شود. در دبی ، به خانمها توصیه می شود شانه ها ، بازوها (تاپ های آستین دار) و زانوها را بپوشانید ، حتی اگر به دبی مال یا هر مرکز خرید دیگری بروید. البته، گردشگران تور دبی ارزان بسیاری از خانمهای اماراتی را می بینید که از سر تا پا پوشانده شده اند و فقط چشم ، دست و پایش را در معرض دید است. هیچ کس از شما انتظار نمی رود که به عنوان یک توریست تمام به این قوانین عمل کنید ، اما به عنوان نوعی احترام به فرهنگ دیگران ، می توانید بهتر عمل کنید.همچنین ، دبی قوانین و مقررات بسیار دقیقی در مورد مصرف الکل ، نوشیدن مشروبات الکلی ، جرائم مرتبط با مواد مخدر ، آزار و اذیت ، نمایش عمومی محبت ، روابط جنسی قبل از ازدواج ، رفتار توهین آمیز  ، همجنسگرایی و موارد دیگر. دارد.اگر اقدامات احتیاطی لازم را به عمل آورید و مانند یک توریست خودسر ، بی ادب و نادان رفتار نکنید ، احتمالاً خوب خواهید بود (مگر اینکه واقعاً واقعاً بدشانس باشید).

32

سمت جذاب دبی

دبی شفاف و چشمگیر است. هرچه می بینید توسط انسانها ایجاد شده است.شما ممکن است این شهر را مصنوعی و جعلی بنامید ، اما فراموش نکنید که تمام کارهایی که در ساخت هر آسمان خراش به کار رفته است. این همه با تلاش و زحمت ساخته شده است. دبی برخلاف تصور ، به دلیل نفت در شهر ثروتمند اقامت ندارد. بخش عمده ثروت فعلی دبی از جهانگردی  حاصل می شود - نتیجه یک زیرساخت های به خوبی استراتژیک که اقتصاد آن را رونق بخشید.برج خلیفه در حال حاضر بلندترین ساختمان جهان و برجسته ترین نماد دبی ، 828 متر ارتفاع دارد. از بالا ، حتی آسمان خراش ها کوتاه به نظر می رسند

جزایر به شکل درخت نخل

در دبی بیش از یک جزیره نخل مانند وجود دارد ، اما یکی از معروف ترین آنها باید The Palm باشد ، جایی که هتل بزرگ Atlantis در آن واقع شده است.

تجربه های خارج از این جهان

پرش به بالای جزایر پالم؟ مشکلی نیست از یک هلی کوپتر لذت می برید و از هتل برج العرب از بالا دیدن می کنید؟ اسکی داخل یک پارک اسکی سرپوشیده (در بازار امارات)؟ یا اسکی روی یخ (دبی مال) داخل مراکز خرید؟ با کوسه های داخل آکواریوم عظیم در دبی مال شیرجه می زنید؟ آن سواری دیوانه وار را در یک پارک آبی ( Aqua Venture ) ؟ باغ معجزه دبی یک باغ عظیم از تاسیسات چشمگیر است . فواره های دبی  (درست در خارج از بازار مال دبی) هر شب غرفه های دیدنی و جذاب را به نمایش می گذارد.دبی سرگرم کننده برای همه است.

راهی که دبی موفق شد جذابیت قدیمی خود را حفظ کند

دبی در مدت زمان بسیار کمی به شهری بسیار مدرن تبدیل شد. در Old Dubai ، شما هنوز هم می توانید قدیمی تر ، میراث قدیمی دبی را با داشتن کیسه های شلوغ آن تجربه کنید و حتی از قایق سنتی به ظاهر (به نام abra) استفاده کنید تا از نهر عبور کنید. موزه دبی در داخل قلعه الفاهیدی ، قدیمی ترین ساختمان موجود در دبی قرار دارد. این بخش از دبی موفق به حفظ جذابیت های دنیای قدیمی خود ، که یک نوع دوست داشتنی است می شود.

سلسله مراتب و طبقات

من فقط احساس کمی سردرگمی در دبی کردم به گونه ای که نژادهای مختلف حس برتری نسبت به دیگران نشان می دهند. درست است که تعداد زیادی از مهاجران در دبی وجود دارد ، اما اینجاست که آنها توسط اماراتی ها استخدام شده اند تا در دبی به سر کار  بروند.مردم را در همه جا خواهید دید و ثروت و شکوفایی آن فقط برای من جذاب نیست. و همه از آن لذت میبرند.از طرف دیگر ، ابوظبی نسبت به دبی آرام تر بود ، اما من در بازگشت دوباره به ابوظبی پس از دبی احساس آرامش و ارتباط را حس کردم.

بنابراین ، آیا تور دبی ارزش بازدید دارد؟

به عنوان مسافری که برای بازدید از مکانهای مختلف هوس می کند و فرهنگ های مختلفی را تجربه می کند ، پاسخ بله است.