این پنج هتل چرا و چگونه هتل های لوکس تهران لقب گرفته اند؟

ایران هتل لوکس کم ندارد و در هر شهری از کیش و مشهد تا تهران و اصفهان حداقل یک هتل مجلل و البته گران را می توان یافت. اما تهرانِ پایتخت بخش زیادی از بار هتل های لوکس ایران را بر دوش می کشد. در این کلان شهر چند هتل لاکچری و گرانقیمت وجود دارد که مسافران خارجی هم اقامت در آنها را ترجیح می دهند. این هتل ها علاوه بر اینکه در لیست لاکچری ترین هتل های ایران جای گرفته اند، در تهران هم حرف اول را می زنند. اگر موقع رزرو هتل در تهران دنبال هتل های مجلل می گردید، این مطلب جااینجاس به کار شما می آید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل پنج ستاره و خوشنام اسپیناس پالاس عناوین زیادی دارد؛ از بهترین هتل ایران گرفته تا گران ترین هتل تهران. نگاهی به این هتل لوکس نشان می دهد که چرا هتل اسپیناس پالاس در میان هتل های پایتخت یک سر و گردن از بقیه بالاتر است: هتل تازه تأسیس است و تنها 5 سال از عمر آن می گذرد. بنابراین می توان انتظار داشت که آخرین استانداردهای صنعت هتلداری را در آن مشاهده کرد.

این هتل همچنین در شمالی ترین منطقه تهران قرار گرفته و این یعنی از آلودگی هوای پایتخت و شلوغی مرکز شهر در آن خبری نیست. نمای کوه های تهران را هم به این موضوع اضافه کنید. با این حال هیچ چیز مانند امکانات و خدمات نمی تواند برای یک هتل مجبوبیت به همراه بیاورد. اتاق ها و سوئیت های رویال و پرزیدنتال هتل بزرگ و دلباز هستند و دکوراسیون آنها به شیک ترین حالت ممکن طراحی شده است. در رستوران ها، کافه ها، سالن های مراسم و ورزشی هتل نیز همه چیز همانقدر لوکس است که در واحدها. در مطالب زیر می توانید همه آنچه را که می خواهید، در مورد هتل بخوانید:

5 ویژگی مهم هتل اسپیناس پالاس تهران که باید با آنها آشنا شوید

چند پیشنهاد عالی برای شکم گردی در هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل ویستریا

یک هتل پنج ستاره که زیرمجموعه برند مشهور ویستریای کانادا باشد را نمی توان در لیست مجلل ترین هتل های تهران جای نداد! به خصوص اگر هتل در یک منطقه خوش آب و هوا مانند دربند ساخته و تنها یک سال از عمر آن گذشته باشد. در 8 طبقه منفی و 12 طبقه مثبت هتل ویستریا دنیایی از امکانات مدرن و لوکس پنهان شده است؛ از سوئیت های پرزیدنت و ویستریا که شبیه یک واحد آپارتمان مجلل هستند تا چند سالن مجلل برای مراسم.

اسکای لانژ و روف گاردن هتل هم که در طبقه یازدهم است، با نمای فوق العاده خود و منویی متشکل از غذاهای بین المللی فضای لاکچری هتل را دو چندان می کند. تصور کنید در تراس بنشینید و گریل بار هم غذاهای خوشمزه برایتان سرو کند. به تمام اینها باید امکانات ورزشی هتل مثل استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، حمام ترکی و سالن ماساژ و اسپا را هم باید اضافه کنید.

این مطالب را هم بخوانید:

10 هتل لوکس ایران را بشناسید

بهترین هتل های ایران در سال 2019 از نگاه تریپ ادوایزر

بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری کدامند؟

هتل پارسیان آزادی

بزرگراه چمران یکی دیگر از هتل های لاکچری تهران را در خود جای داده: هتل پارسیان آزادی که مانند دیگر هتل های این لیست 5 ستاره است، کار خود را با برند مشهور هایت آغاز کرده است. حتی بازسازی هتل در سال 86 هم به دست کارشناسان خارجی صورت گرفته و حالا هتل امکانات خود را در 25 طبقه به مهمان هایش ارائه می دهد.

اما چه عواملی نام آزادی را به عنوان یک هتل خوب در تهران زبانزد کرده است؟ نخست اتاق ها و سوئیت های آن است که تا دلتان بخواهد، بزرگ و جادار هستند. مثلا سوئیت پرزیدنتال هتل 215 متر مربع مساحت، دو اتاق خواب، آشپزخانه، جکوزی و حتی اتاق خواب دارد. ضمن اینکه هتل به خاطر استفاده از سیستم یکپارچه صرفه جویی در مصرف انرژی عنوان اولین هتل سبز ایران را به خود اختصاص داده است. همه اینها را کنار رستوران های ایرانی و ژاپنی و کافه ایتالیایی هتل بگذارید تا دریابید که چرا عنوان مجلل، برازنده آن است.

21

هتل اسپیناس

بسیاری از مسافران هنگام رزرو هتل در تهران، هتل اسپیناس را با اسپیناس پالاس اشتباه می گیرند. این دو عضوی از خانواده هتل های اسپیناس هستند که در دو نقطه متفاوت از تهران واقع شده اند؛ با این حال هر دو توانسته اند خود را در لیست شیک ترین هتل های پایتخت جای دهند. هتل اسپیناس در سال 89 در بلوار کشاورز تهران آغاز به کار کرده و نسبت به دیگر عضو خانواده، قدمت بیشتری دارد.

این هتل پنج ستاره بین المللی واحدهای لوکسی دارد, مثلا سوئیت لاکچری آن 115 متر مربع مساحت با تمام امکانات از جمله دو حمام مجزا، فرش های دستبافت ایرانی و دو تلویزیون دارد. رستوران های هتل با نام های مانداک و بلوار 126 نیز اعتبار ویژه ای به آن بخشیده اند؛ اعتباری که به واسطه دکوراسیون منحصر به فرد، غذاهای خوشمزه و متنوع و موسیقی زنده حاصل شده است. باشگاه ورزشی، تالارهای عروسی و سالن های مخصوص جلسات نقش مهمی در محبوبیت هتل بازی می کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های تهران

با این اطلاعات جامع و کاربردی در تهران هتل رزرو کنید

هتل پارسیان استقلال

مطلب این 6 هتل چرا و چگونه هتل های لوکس تهران لقب گرفته اند را با یک هتل پنج ستاره دیگر به پایان می بریم. این هتل را بیشتر با نام هتل استقلال می شناسند. هتلی در بزرگراه چمران که از قدیمی ترین های ایران هم هست. پیشتر در مطلب در اتاق های هتل هیلتون سابق چه می گذرد، به تفصیل از فضای اتاق ها و سوئیت ها برایتان گفتیم. با خواندن این مطلب حتما درخواهید یافت که چرا هتل عنوان لوکس به خود گرفته است. اما همه چیز به واحدهای اقامتی خلاصه نمی شود.

مفهوم مجلل را شما در همه جای هتل می توانید حس کنید. چه در رستوران های متنوعی مانند آبشار گیله وا، رستوران ترکیه ای مطبخ و رستوران رُز؛ چه در کافی شاپ و چه سالن های متعددی که برای مراسم مختلف در نظر گرفته شده اند. ضمن اینکه بخشی از مساحت هتل هم برای تفریح در نظر گرفته شده اند؛ زمین تنیس، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی از آن جمله هستند.

رزرو هتل در تهران از سایت جااینجاس

اگر بخواهید هر یک از هتل های بالا را با بیشترین تخفیف رزرو کنید، رفتن به سراغ یک سایت معتبر رزرو آنلاین هتل، بهترین گزینه است. در جااینجاس امکان رزرو تمام این هتل ها فراهم شده و شما می توانید بعد از بررسی جزئیات قیمت در صفحه خود هتل دست به رزرو بزنید. توصیه ما به شما این است که بخش نظرات کاربران درباره هتل ها را به دقت مطالعه کنید تا از تجرییات عینی سایر کاربران هم استفاده کرده باشید.

منبع: jainjas