بیمارستان 17 شهریور برازجان در آتش سوخت+عکس

دقایقی پس از وقوع حادثه در ساعت 3:45 دقیقه این بیمارستان تخلیه شده و تمامی بیماران به بیمارستان شهید صادق گنجی این شهر انتقال یافته و ماموران اتش نشانی شهرداری برازجان در محل حاضر شدند اما متاسفانه تاکنون موفق به مهار آتش نشده اند.

گفته می شود آتش نشانی شهرهای برازجان، بوشهر، گناوه، وحدتیه، اهرم و دالکی در محل حضور دارند و درحال انجام عملیات کنترل آتش سوزی می باشند.

6:00

در حال حاضر آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر بیمارستان می باشد و به گفته شاهدان عینی تمام بیمارستان طعمه حریق شده و از بین رفته است.

6:45

گزارش ها از محل حادثه حاکی از آن است که همه بخش های این بیمارستان در محاصره آتش قرار گرفته و تنها محلی که در این حادثه تاکنون آسیبی ندیده بخش دیالیز می باشد.

7:00

عبدالمجید کریم آزاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان در مصاحبه با خبرنگار سپاس گفت: در حال حاضر به دلیل دود زیاد و دید کم در محل حادثه عمق فاجعه و خسارات وارده مشخص نیست و اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق رسانه ها به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

7:30

یکی دیگر از شاهدان عینی حادثه بیمارستان 17 شهریور برازجان می گوید: عمق فاجعه بسیار و حجم آتش به گونه ای ایست که خیابان های اطراف را جهت رعایت نکات ایمنی مسدود کرده اند اما خوشبختانه تا کنون حادثه تلفات جانی نداشته است.