هدیه مهم عربستان به رئیس جمهور منتخب آمریکا چه خواهد بود؟

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی اعلام کرد عربستان سعودی منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست تا هدیه خود را به رئیس جمهور منتخب این کشور تقدیم کند.

طبق اعلام المیادین، کانال ۱۲تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد یوسی کوهین روز پنجشنبه گفته اکنون تلاش فراوانی در عربستان جریان دارد و امیدواریم نتیجه‌ای در پی داشته باشد.

او در ادامه گفت: به نظر می‌رسد که عربستان منتظر انتخابات آمریکاست تا هدیه خود را به رئیس جمهوری منتخب تقدیم کنند.

این اظهارات در حالی است که بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در سفری به آمریکا با «مارک اسپر» همتای آمریکایی خود در پنتاگون دیدار کرد.

بر پایه گزارشها، شماری از کشور‌های نفت خیز عربی از سال‌ها پیش تماس‌های پنهانی با مقام‌های صهیونیست دارند، اما عادی سازی روابط فرصت زیادی را به ویژه در زمینه اقتصادی فراهم می‌سازد.

گفتنی است رسانه‌ها روز گذشته نیز از سفر یک هیات بلند پایه رژیم صهیونیستی و آمریکایی به پایتخت سودان برای گفتگو درباره عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر در یک کنفرانس مطبوعاتی با همتای سعودی خود ابراز امیدواری کرد عربستان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهد.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در ماه اوت پیوستن عربستان به توافق امضا شده میان امارات و اسرائیل را پیش بینی کرد.

چندی پیش امارات و بحرین در اقدامی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دست زدند و هم اکنون این دو کشور به همراه عربستان به هواپیما‌های اسرائیل اجازه داده اند که از حریم هوایی آن‌ها استفاده کنند.