خودخواهی نتانیاهو درباره تحقیر امارات

برخی مقامات صهیونیست به وبگاه صهیونیستی «واللا»‌ خبر دادند که « بنیامین نتانیاهو » نخست‌وزیر این رژیم به وزرای کابینه خود اجازه سفر به امارات را نداده است.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی»،  واللا در این خصوص خبر داد که در هفته‌های اخیر، تعداد از وزرا رژیم صهیونیستی به دفتر نتانیاهو زنگ زده و گفته‌اند که برای برگزاری چند جلسه با همتایان اماراتی خود و در راستای توسعه همکاری‌ با این کشور تمایل دارند به امارات سفر کنند.

در ادامه این گزارش آمده است، از جمله وزرایی که خواستای سفر به امارت شده بودند، «مری رِگِـو» وزیر حمل نقل این رژیم بوده است.

سه مقام صهیونیست که خواستند نامشان فاش نشود، در این ارتباط به واللا خبر دادند که نتانیاهو برای لغو سفر رگو از حق وتو استفاده کرده است و خواسته که تا اطلاع ثانوی او به امارات سفر نکند.

مقام‌های یادشده افزودند که نتانیاهو علاقه دارد، نخستین سیاستمدار صهیونیست باشد که پس امضای توافق صلح با این کشور به امارات سفر می‌کند.

مقام‌های یاشده همچنین گفتند که نتانیاهو تنها پس از سفر خود به امارات به وزرا اجازه سفر به این کشور را خواهد داد.

پایگاه خبری «عربی ۲۴» نیز هفته گذشته به نقل از منابعی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی این هفته به امارات و بحرین سفر خواهد کرد.