کشته شدن خانواده اردنی در تیراندازی «لاس وگاس» آمریکا

وزارت امور خارجه اردن روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال پیگیری قتل یک شهروند زن اردنی و پسرش است که با خانواده‌اش در « لاس وگاس »  در ایالت «نوادا» زندگی می‌کردند و به ضرب گلوله کشته شدند.

«ضیف الله الفایز» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای گفت: «سفارت اردن در واشنگتن در حال پیگیری حادثه تیراندازی به یک خانواده اردنی در لاس وگاس در ایالت نوادا در آمریکاست که منجر به کشته شدن یک زن اردنی و پسرش شد».

«دیانا الصایغ» و «جوزف حواتمه» دو شهروند اردنی بودند که به ضرب گلوله یک نفر که گفته می‌شود همسایه آنها و معتاد به مواد مخدر بوده است، کشته شدند.

این مسئول اردنی گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که عامل جنایت در یکی از آپارتمان‌های مجاور زندگی می‌کند و به دنبال شکایت مکرر ساکنان ساختمان از او به دلیل مصرف مواد مخدر و تصور اشتباه این قاتل درباره اینکه خانواده اردنی از او شکایت کرده است به در خانه آنها رفته و به سمت او، دو فرزند و خدمتکارشان تیراندازی کردند که به مرگ مادر، خدمه و سپس فرزند پسر او منجر شد و دخترشان هم که هفت گلوله به او اصابت کرده بود در بیمارستان به سر می‌برد و حالش وخیم اعلام شده است.

الفایز گفت که سفارت اردن در آمریکا با مسئولین محلی لاس وگاس و خانواده مقتول برای ارائه هر گونه کمک ممکن در ارتباط است.