بیانیه حزب‌الله لبنان در پی انفجار امروز در دمشق

جنبش حزب‌الله لبنان ، عصر امروز (چهارشنبه)، در ارتباط با انفجار تروریستی در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شبکه «المنار»، حزب‌الله اعلام کرد: «دستان خیانتکار تروریسیم بار دیگر به سوی امنیت و ثبات پایتخت سوریه دراز شد و با انفجار دو بمب، یک اتوبوس حامل نظامیان در نزدیکی پل "الرئیس" در مرکز پایتخت سوریه، دمشق، ده‌ها نفر را در این کشور شهید و مجروح کرد».

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ «حزب‌الله بدین وسیله به سران سوریه، ارتش این کشور و خانواده‌های شهداء تسلیت می‌گوید و با آن‌ها ابراز همدری می‌کند و از خداوند متعال برای شهدای بی‌گناه رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌کند. از خداوند می‌خواهیم که به ملت برادر سوریه پیروزی و ثبات ارزانی دارد».

بیانیه حزب‌الله لبنان در پی انفجار امروز در دمشق

حزب‌الله همچنین این انفجار را جنایتکارانه خواند و خاطر نشان کرد که گروه‌های تروریستی و به‌وجودآورندگان آن‌ها در جهان و منطقه در پس این اقدام  قرار دارند.

این جنبش در پایان تأکید کرد که تمام تلاش تروریست‌ها برای متزلزل کردن ثبات و امنیت سوریه نه‌تنها به موفقیت نخواهد انجامید بلکه عزم و اراده ارتش سوریه را برای پایان دادن به عملیات آزادسازی مناطق اشغالی این کشور دو چندان خواهد کرد.

 منابع رسمی سوریه، صبح امروز، از وقوع یک انفجار تروریستی در دمشق خبر دادند.خبرگزاری رسمی سوریه در این خصوص گزارش داد که در مسیر یک اتوبوس حامل یگان‌های مهندسی خنثی‌سازی بمب در دمشق بمب منفجر شده است.

طبق این گزارش، به دنبال این انفجار، چهارده نفر از نیروهای سوریه جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر مجروح شدند.

تا این لحظه، هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.