جوانان فلسطینی ماهیت اسرائیل را افشا می کنند

 روزنامه های صهیونیستی از برخی هزینه هایی که " اسرائیل " طی جنایت های خود در شیخ جراح مرتکب شده پرده برداشتند. یکی از این روزنامه ها به نقل از منابع امنیتی نوشت:" وضعیت در کرانه غربی از ماه می گذشته هنوز آرام نشده است. پیش از آنکه اسرائیل حمله نظامی "حارس الاسوار" را علیه نوار غزه آغاز کند، آرامشی نسبی در آن منطقه حکمفرما بود. اما اکنون وضعیت متشنج است و هر لحظه ممکن است دچار انفجار شود".

آنچه در این روزنامه نوشته شده،نتیجه عملیات های شهادت طلبانه بسیاری است که جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در کرانه غربی انجام می دهند و آخرین آن، عملیات "حومیش" در کرانه غربی است. این عملیات به کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن تعدادی دیگر در روز پنجشنبه گذشته انجامید.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، نسبت به خطرهایی که این عملیات های استشهادی برای رژیم دارند، هشدار داده اند. عملیات هایی که پس از حوادث شیخ جراح و نبرد شمشیر قدس فزونی یافته اند و توسط افرادی انجام می شوند که به صورت خودجوش و بدون ارتباط با هیچ حزبی تصمیم به این کار گرفته اند و کسی را نیز از برنامه خود آگاه نکرده اند. لذا دستگیری آنها پیش از انجام عملیات امری غیر ممکن است.

در کنار افزایش عملیات‌های استشهادی در قدس و کرانه غربی، حوادث شیخ جراح روحی در انقلاب فلسطینیان این مناطق دمید و شهرهایی مثل یاما، واللد، الرمله، حیفا و عکا را با تظاهرات ها و درگیری های بی سابقه در تاریخ رژیم اشغالگر، شعله ور کرد. هم زمان با هجوم شهرک نشینان ونیروهای صهیونیستی بر شیخ جراح، نیروهای آن صراحتا اعلام کردند که رژیم در شرف یک جنگ داخلی قرار گرفته است.

از هزینه های سنگینی که رژیم صهیونیستی بخاطر جنایت های خود متحمل شد، توافق نامه ای بود که روزنامه "یسرائیل هیوم" از آن پرده برداشت. این توافق نامه میان بنی گانتز وزیر جنگ و عومیر بار لیف وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امضا شد که به موجب آن قرار است برای برخورد با اعتراضات احتمالی جامعه عربی داخل اراضی اشغالی، یک تیپ نظامی متشکل از تعدادی گردان تشکیل شود.

جوانان فلسطینی ماهیت اسرائیل را افشا می کنند

این روزنامه افزود: "نیروهای ذخیره در این تیپ استخدام خواهند شد. تیپ متشکل از هزاران مرزبان است که پس از پایان خدمت عادی خود از خدمت خارج شده اند، و افسران پیاده و زرهی اسرائیل بر آن گماشته می شوند". البته این تیپ تنها تیپی نیست که برای مقابله با خشم ملی در قدس و کرانه غربی شروع به کار خواهد کرد. روزنامه مذکور فاش کرد که تیپ دیگری نیز در سال 2023 و تیپ های دیگر نیز در مراحل بعدی تشکیل خواهند شد.

درواقع باید گفت که خشم ملی فلسطین، ماهیت رژیم صهیونیستی را نشان داد. این رژیم صرفا یک پادگان نظامی است که غربی ها تلاش کردند با نهادن نام جعلی "اسرائیل" بر آن، هویت آن را بپوشانند.

امروز هر شخص آگاهی می داند که "اسرائیل" چیزی جز یک پایگاه نظامی نوین غربی در دل جهان اسلام نیست.