نارضایتی حداکثری آمریکایی‌ها از حزب حاکم

در این نظرسنجی شبکه ای بی سی و مرکز ایپسوس مشخص شد که ۵۳ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که سیاستهای جو بایدن در جنگ اوکراین   را تایید نمی‌کنند.

اکثر مشارکت‌کنندگان از این مسئله حمایت کردند که به اوکراین در مقابله با نیروهای روس کمک بیشتری شود. همچنین ۷۹ درصد از  رای‌دهندگان اعلام کردند که آنها از تحریم های اقتصادی شدیدتر علیه روسیه حمایت می کنند.

۵۲ درصد از شرکت‌کنندگان این نظرسنجی اعلام مردند که سیاستهای دمکرات‌ها  یکی از عوامل افزایش بهای گاز در آمریکا بوده این در حالی است که ۴۶ درصد این نظر را ندارند. فقط یک سوم، جمهوری‌خواهان را عامل این افزایش بهای گاز می دانند و ۵۱ درصد اعلام کردند که شخص بایدن عامل این افزایش بها است.

همچنین شمار زیادی انگشت اتهام را در مسئله افزایش بهای گاز به سوی شرکت های بزرگ نفتی و رئیس‌جمهوری روسیه نشانه رفتند.

۶۸ درصد اعلام کردند که شرکت های بزرگ نفتی عامل ایجاد چالش های اقتصادی ناشی از افزایش بهای گاز هستند و ۷۱ درصد نیز اعلام کردند دلیل این افزایش بهای گاز شخص ولادیمیر پوتین است.

در مسئله جنگ اوکراین، از هر ۱۰ نفر هشت نفر اعلام کردند که از تحریم های شدیدتر علیه مسکو حمایت می کنند و ۷۰ درصد نیز گفتند که اقدامات دولت آمریکا در اعزام تسلیحات و مایحتاج بیشتر به اوکراین را تایید می کنند.

نارضایتی حداکثری آمریکایی‌ها از حزب حاکم

۶۳ درصد تصریح کردند که از حضور پناهندگان اوکراینی در خاک آمریکا حمایت می کنند و ۵۳ درصد از مشارک کنندگان عنوان کردند که حامی طرح اعزام نیروهای آمریکایی به کشورهای اروپایی هستند. ۵۵ درصد اعلام کردند مخالف حضور نظامی آمریکا در اوکراین هستند