افزایش استعفا در میان نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از افزایش تعداد استعفا در میان نیروهای پلیس این رژیم در اعتراض به پایین بودن حقوق پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، متوسط حقوق ماهیانه نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به ۶۷۰۰ شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) در ماه می‌رسد.

در ادامه این گزارش آمده، از ابتدای سال جاری میلادی بیش از ۴۰۰ نیروی پلیس رژیم صهیونیستی استعفا کرده‌اند که ۱۰۱ نفر آنها مربوط به ماه می است و یک رکورد محسوب می‌شود. یدیعوت افزود، انتظار می‌شود وضعیت بدتر شود و و تا پایان سال جاری (۲۰۲۲) حدود ۱۰۰۰ نیروی پلیس استعفا کنند.

از سوی دیگر، آمار رسمی مرکز تحقیقات «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در هر سال ۵۰۰ مورد خودکشی را ثبت می‌کند که ۱۰۰ مورد آن در میان نسل جوان این رژیم و در رده سنی ۱۵ تا ۲۴ سال است.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، خودکشی همچنان دلیل اصلی فوت در صفوف نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط غیرجنگی است و این پدیده در سال‌های اخیر شدت داشته است.

افزایش استعفا در میان نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی

چندی پیش، روزنامه «هاآرتص» سربازگیری و تغییر مفاهیم نظامی از جمله کاهش ارزش نیروی زمینی در جنگ‌های آتی یکی از تهدیدهای رژیم صهیونیستی خواند. این روزنامه در این خصوص نوشت که علی‌رغم تزریق بودجه هنگفت برای افزایش توان ارتش صهیونیستی، اما این بودجه دو مشکل اساسی فوق‌الذکر را نتوانسته حل کند.