درخواست  تشکیلات خودگردان برای استقرار نیروهای سازمان ملل در کرانه باختری

« محمد اشتیه » نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از هیأت‌های سازمان ملل که در فلسطین مستقر هستند، خواست تا گشتی‌های خود را به منظور نظارت بر رفتارهای ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان، در نقاط مختلف کرانه باختری مستقر کنند.

اشتیه در جلسه هفتگی دولت همچنین به اعدام‌های میدانی فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیست و افزایش تروریسم این نظامیان و شهرک‌نشینان که آخرین مورد آن زیر گرفتن دو برادر فلسطینی با خودروی شهرک‌نشینان بود، اشاره کرد.

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی «سما»، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که سازمان ملل بیش از ۴۰۰ خودرو و هزار کارمند دارد که می‌تواند آن‌ها را برای رصد رفتارهای ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیست جهت محاکمه آن‌ها، آموزش دهد.

درخواست  تشکیلات خودگردان برای استقرار نیروهای سازمان ملل در کرانه باختری

وی همچنین با اشاره به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی نیز گفت:«این سخنان به حق فلسطینیان برای تشکیل کشور مستقل خود لطمه می‌زند، این حق فلسطینیان است که خون‌های زیادی برای آن داده شده و قوانین بین‌المللی نیز آن را به رسمیت شناخته است بنابراین با اظهارات هیچ یک از مسئولان صهیونیست از بین نخواهد رفت و ملت ما هرگز تا دستیابی به حقوق کامل خود دست از مبارزه برنخواهد داشت».