نمایش بحران داخلی صهیونیست‌ها در تصمیمات نتانیاهو

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیمات کابینه رژیم صهیونیستی را علیه شهروندان غیرنظامی و بی دفاع فلسطینی در قدس اشغالی محکوم و این تصمیمات را نقض آشکار قوانین بین المللی و توافقات ژنو توصیف کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، این وزارتخانه تصمیمات اخیر بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نژادپرستانه و به منزله مجازات جمعی علیه ملت فلسطین قلمداد کرد که باعث تنش و خشونت بیشتر می‌شود و بیانگر بحران‌های دولت اسرائیل است که می‌خواهد آن را به طرف فلسطینی منتقل کند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین مسئولیت کامل و مستقیم تشدید تنش‌ها و تجاوزات و جنایت‌ها علیه ملت فلسطین را متوجه رژیم اشغالگر دانست.

سهیل الهندی: با تمام قدرت به مقاومت ادامه می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: با تمام قدرت به مقاومت در برابر رژیم اشغالگر ادامه می‌دهیم و تهدیدات نتانیاهو و کابینه او هرگز ما را دچار هراس نخواهد کرد.  آرمان فلسطین در حال حاضر به وحدت و انسجام همه گروه‌ها و ملت فلسطین نیاز دارد.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد. غیرنظامیان فلسطینی به صورت روزانه در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی کشته یا زخمی می‌شوند و این حق ما است که از خود دفاع کنیم.

پرونده اسرای فلسطینی خط قرمز مقاومت است

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز به کابینه افراطی رژیم صهیونیستی درباره عواقب تداوم سیاست‌های خصمانه علیه اسرای فلسطینی هشدار دادند. به ویژه که این سیاست‌ها پس از عملیات‌های مقاومتی اخیر به صورت خطرناکی شدت گرفته است.

گروه‌های فلسطینی با برگزاری تجمعی مقابل مقر صلیب سرخ در غزه، در محکومیت اقدامات تنبیهی رژیم اشغالگر علیه جنبش اسرای فلسطینی، از نهاد‌های بین المللی خواستند برای حمایت از اسرای فلسطینی به سرعت وارد عمل شوند.

احمد المدلل از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت: ما معتقدیم پرونده اسرای فلسطینی خط قرمزی است که کابینه افراطی و فاشیست اشغالگر نباید از آن عبور کند. امکان ندارد گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوز مستمر علیه اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی دست بسته باقی بمانند. همه گزینه‌ها برای ایجاد بازدارندگی در مقابل جنایت رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی دربند، مطرح است.

نمایش بحران داخلی صهیونیست‌ها در تصمیمات نتانیاهو

زکی دبابش، نماینده جنبش حماس در کمیته اسرای نیرو‌های ملی و اسلامی می‌گوید برای همه نهاد‌های بین المللی باعث شرمساری است که از گفتن یک کلمه برای یاری رساندن به بشریت در این جهان عاجز هستد.