فرار به جلوی کابینه نتانیاهو در مقابل مقاومت فلسطین

 شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در پایان نشست 6 ساعته کابینه امنیتی اسرائیل پیشنهادات بن گویر برای انجام حمله گسترده به قدس به تصویب رسیده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به موشک شلیک شده دیروز از نوار غزه به شکل قاطع و قوی واکنش نشان داده خواهد شد.

او در رابطه با روند رو به گسترش مقاومت و انتفاضه در کرانه باختری هم گفت: به درخواست بن گویر عملیاتی بزرگی را علیه افرادی که دست به اقدامات تحریک کننده در قدس شرقی می‌زنند، انجام خواهیم داد.

بنیامین نتانیاهو همچنین ادعا کرد عدم واکنش به موشک شلیک شده دیشب از غزه به دلیل شرایط جوی بوده است.

گفتنی است رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده اند، عملیات خودجوش و تکرویانه جوانان فلسطینی، مراکز تصمیم گیری اسرائیل و نیز نهادهای امنیتی این رژیم را به ستوه آورده است، در حالی که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی نسبت به شعله ور شدن گسترده انتفاضه در روزهای ماه مبارک رمضان هشدار می‌دهند.

به همین خاطر بن گویر وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی پیشنهاد انجام عملیات دیوار بازدارنده 2 را در قدس شرقی ارائه کرده بود که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی هم امشب آن را به تصویب رساند.

فرار به جلوی کابینه نتانیاهو در مقابل مقاومت فلسطین

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش خود ادعا کرد، وزرای کابینه نتانیاهو خواستار واکنش شدید و قاطع به موشک غزه شدند.

این اخبار در حالی از داخل نشست کابینه امنیتی منتشر شد که به گفته دیگر رسانه های اسرائیلی،  تا زمان برگزاری این نشست جلسه همچنان  در حال برگزاری است.