رژیم آل‌خلیفه یکی از جزایر بحرین را به صهیونیست‌ها فروخت

مطبوعات محلی به نقل از وزارت دادگستری و شرکت‌های مزایده‌ای گزارش دادند بحرین مجموعه‌ای متشکل از یکصد ملک از جمله جزیره‌ای در سمت غربی کشور را در مزایده‌ای برای فروش عرضه کرده است.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی خبری مرآه البحرین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند صندوق ملی یهودیان این جزیره‌ را به مبلغ تقریبا ۹ میلیون دینار خریده است.

کانال هفت تلویزیون این رژیم نیز اعلام کرد شرکت هیمنوتا که مالکیت آن در اختیار صندوق ملی یهود در اراضی اشغالی است جزیره‌ای به مساحت ۹ هزار و ۵۵۴ متر مربع در بحرین را به مبلغ ۲۱/۵ میلیون دلار در یک حراجی خریده است. منبع صهیونیستی تاکید کرد این جزیره مسکونی و برای سرمایه گذاری جهت طرح‌های ویژه است.

کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی که مدتی بعد خبر را از پایگاه اینترنتی خود حذف کرد به نقل از «اویری اشنایر» نماینده حزب آبی- سفید در هیئت مدیره شرکت هیمنوتا اعلام کرد می‌توان در این جزیره یک آسمان خراش ۵۰ طبقه‌ای ساخت و از آن به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای انتقال شهروندان صهیونیست در صورت وقوع جنگ یا فاجعه استفاده کرد.

رژیم آل‌خلیفه یکی از جزایر بحرین را به صهیونیست‌ها فروخت

به گفته کانال هفت اشنایر معتقد است می‌توان امکان رایزنی با دولت بحرین را برای انتقال حاکمیت این جزیره یا زمین‌ها به رزیم صهیونیستی بررسی کرد و همه کار‌ها به صورت قانونی و طبق معیار‌های معمول و با موافقت کامل همه طرف‌های ذیربط برای احداث زیرساخت در این جزیره و املاک آن، انجام خواهد شد.

صندوق ملی یهودیان، سازمانی غیرانتفاعی است که سال ۱۹۰۱ برای خرید و توسعه زمین‌ها برای شهروندان یهودی تاسیس شده است. از صهیونیست‌ها در اقصی نقاط جهان خواسته شده است کمک‌های خود را برای این طرح ارسال کنند. این کمک‌ها معمولا در صندوق‌های آبی وابسته به صندوق ملی یهودیان جمع آوری می‌شود.