رجزخوانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای حزب‌الله لبنان

 وآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سرکشی و اطلاع از روند مانورهای نظامی ارتش این رژیم در مرزهای شمالی اراضی اشغالی گفت: اگر حزب‌الله مرتکب اشتباه شود و جنگی را علیه اسرائیل آغاز کند، لبنان را به عصر حجر باز خواهیم گرداند!

گالانت در ادامه اظهارات قلدرمآبانه گفت: "من می‌شنوم که دشمنان ما از ساخت سلاح‌های مختلف احساس غرور می‌کنند، برای چنین چیزی، ما پاسخ بهتری داریم."

وی مدعی شد که رژیم صهیونیستی در مقابل دشمنانش در هوا، دریا و زمین، چه از نظر دفاعی و چه در تهاجم از برتری نظامی برخوردار است.

گالانت افزود: ما می‌دانیم که چگونه از شهروندان اسرائیل محافظت کنیم و اگر دشمنان علیه ما شروع به جنگ کنند، چگونه ضربه نهایی را به آنها وارد کنیم.

گالانت همچنین در جریان بازدید از مانورهای درحال برگزاری نشست امنیتی را با حضور فرماندهان نظامی در جبهه شمالی برگزار کرد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی سه شنبه هفته گذشته مانورهای نظامی جامعی موسوم به «مشت قاطع» را آغاز کرد که شبیه سازی جنگ چند جبهه‌ای از جمله جبهه‌های لبنان، سوریه، غزه و کرانه باختری است.

رجزخوانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای حزب‌الله لبنان

سخنگوی ارتش اسرائیل در این باره گفت: این رزمایش به مدت دو هفته و با حضور تمامی شاخه‌های ارتش یعنی نیروی زمینی، هوایی و دریایی ادامه خواهد داشت و همچنین شامل رزمایش‌هایی است که مدیریت عملیات ارتش توسط ستاد کل ارتش را شبیه سازی می‌کند.

در این مانور، آموزش عملیات پدافندی و آفندی، در چارچوب جنگ چند جانبه انجام می‌شود و آمادگی ارتش و سطح هماهنگی یگان‌های آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.