۲۰ درصد جوانان «اسرائیلی» تمایل به خودکشی دارند

 رسانه صهیونیستی «والا» افزود: ۴۴ درصد از جوانان «اسرائیلی» از اضطراب مداوم، افسردگی و ناامیدی رنج می‌برند.

این منبع در ادامه گزارش خود به افزایش انحطاط اخلاقی در بین صهیونیست ها اشاره و اضافه کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده، ۱۸ درصد از جوانان «اسراییلی» هم مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده بود: خودکشی در میان نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال «اسراییلی» ۷۵ درصد افزایش داشته است.

«یدیعوت آحارونوت» نوشته بود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که تعداد خودکشی بین این رده سنی بین سال‌های ۲۰۱۶ میلادی تا سال ۲۰۲۰ با یک جهش زیاد مواجه بوده است.

افزایش پدیده خودکشی در میان اشغالگران و بویژه نظامیان رژیم صهیونیستی، نگرانی‌های بسیاری را در خصوص سرنوشت ساختار صهیونیست ها در بین محافل «اسراییلی» و حامیان غربی آن ایجاد کرده است.

دی ماه گذشته نیز یک روزنامه رژیم صهیونیستی از خودکشی ۱۴ نظامی این رژیم در طول یک سال خبر داده بود.

«یدیعوت آحارونوت» همان زمان نوشت که افزایش نگران کننده‌ای درباره موارد خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

این روزنامه افزود: ۱۴ نظامی در سال ۲۰۲۲ میلادی به زندگی خود پایان دادند که این بالاترین رقم در طول پنج سال اخیر به شمار می‌رود.

۲۰ درصد جوانان «اسرائیلی» تمایل به خودکشی دارند

پیش از این نیز مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش نگران کننده خودکشی در بین نظامیان این رژیم و موارد متعدد تعرض فرماندهان و نظامیان مرد به نظامیان زن در تشکیلات نظامی این رژیم سخن گفته بودند.

به گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، با وجود تلاش طرف‌های مسئول برای مقابله با این پدیده، سالانه حداقل ۳۰ نظامی «اسرائیلی» خودکشی می‌کنند.

فرماندهان ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بارها برای کاهش خودکشی نظامیان این رژیم با صدور دستورهایی خواستار کاهش سلاح‌های در دسترس آن‌ها شده بودند.

بر اساس گزارش‌ها، خوردن دارو با ۶۹ درصد، شایع‌ترین شیوه خودکشی در نزد نظامیان صهیونیست است، قطع رگ با ۸ درصد و دار زدن با ۶ درصد از دیگر روش‌های خودکشی در بین این نظامیان است.

افزایش آمار خودکشی‌ها، رئیس ستاد ارتش این رژیم را به شدت نگران کرده تا جایی که وی خواستار جلوگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه شده است.

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر در سخنانی به موضوع افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست پرداخت و این اتفاق را یک پدیده خطرناک و دشوار برای ارتش این رژیم ارزیابی کرد.

شبکه صهیونیستی «کان» هم در این باره نوشت که هالوی دستور داده تا طرحی برای پایان دادن به پدیده خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی تدوین شود.

کان در ادامه آورد که سال گذشته میلادی تعداد خودکشی‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافت و به همین دلیل رئیس ستاد ارتش دستور داده تا منابع و نیروی بیشتری برای مقابله با این موضوع اختصاص داده شود.

فرار از خدمت هم معضل دیگری برای بدنه نظامی رژیم صهیونیستی است و بنابر آمارهای انتشاریافته، ۳۶ درصد از جوانان در سرزمین های اشغالی از خدمت وظیفه فرار می‌کنند که سهم زنان در فرار از خدمت وظیفه حدود ۴۵ درصد است. در ارتباط با خدمت در نیروهای ذخیره هم باید گفت که بیش از ۶۰ درصد آن را انجام نمی‌دهند، هرچند برای مردان اجباری است.

یک پزشک اسراییلی نیز پیشتر در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی «معاریو» گفته بود که در هر دور از درگیری‌های نظامی بین فلسطینیان و نظامیان (رژیم) اسرائیل شاهد افزایش ۳۰ درصدی درخواست برای معالجات روانپزشکی هستیم.

دکتر «دیکل تالیاز» با اشاره به اینکه در داخل سرزمین‌های اشغالی به ازای هر ۱۰۰ نفر، ۱۶ روانپزشک وجود دارد، تصریح کرد که اسرائیلی‌ها از ۴ تا ۱۶ ماه برای دریافت نوبت پزشک در انتظار هستند.

وی ادامه داد: حتی زمانی که بیمار موفق به ملاقات با پزشک می‌شود نیز ممکن است تعیین داروی مناسب و در نتیجه دوران درمان بیمار چند ماه بطول انجامد.