عرین الاسود رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

 گروه مقاومتی « عرین الاسود » با صدور بیانیه‌ای، خطاب به دشمن صهیونیستی اعلام کرد که حرکت نیروهای این گروه فلسطینی، مانند اشعه‌ای از نور آفتاب خواهد بود و رژیم صهیونیستی هرگز موفق به توقف آنها نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی هرگز نخواهد فهمید که از کجا و چگونه و چه زمانی، ضربات مقاومت بر سر آنها فرود خواهد آمد. ما به دشمن صهیونیستی وعده خواهیم داد که حملات بیشتری علیه آنها انجام دهیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما از مردم فلسطین می‌خواهیم از هر قشر و هر گروهی، پشت نیروهای مقاومت، متحد شده و بایستند. ما باید در برابر توطئه چینی‌ها علیه مسأله فلسطین که بیش از هر زمان دیگر، افزایش یافته است، متحد باشیم.

عرین الاسود در این بیانیه تاکید کرد: ما باید اختلافات تنگ نظرانه سیاسی و حزبی را کنار گذاشته و پشت نیروهای مقاومت، متحد شویم. مسأله فلسطین از هر مسأله دیگر بزرگ‌تر و مهم‌تر است.

این گروه مقاومتی خطاب به دشمن صهیونیستی اعلام کرد: از چهار ماه قبل تاکنون، عملیات‌های گسترده‌ای علیه نظامیان، شهرک نشینان و ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی بدون اعلام رسانه‌ای، انجام می‌شود. تل آویو به خوبی می‌داند که مقاومت در کرانه باختری در حال گسترش است و این مسأله را از شهرک نشینان، پنهان می‌کند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت در کرانه باختری، حملات بیشتر و غافلگیرانه ای، علیه رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری انجام خواهد داد.

عرین الاسود خطاب به نیروهای مقاومت نیز اعلام کرد: رزمندگان گروه‌های فلسطینی، باید در برابر مسائل سیاسی سکوت کرده و تنها در خصوص میادین نبرد سخن بگویند. ما سکوت را انتخاب کردیم. این سکوت رعب آور، از هزاران کلمه، قدرتمندتر و نتیجه بخش تر است. سخن ما از طریق سلاح‌هایمان گفته می‌شود نه صدور بیانیه‌ها.

در پایان این بیانیه آمده است: هر کسی فکر می‌کند گروه عرین الاسود به پایان رسیده و یا اطلاعات خاصی از این گروه دارد، باید بداند که سخت در توهم به سر می‌برد.