اسرائیل به اندازه یک بمب اتم غزه را بمباران کرده است

دفتر رسانه‌ای دولت مستقر در غزه اعلام کرد که حجم بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی طی 18 روز گذشته بر غزه فرو ریخته، با قدرت بمب اتمی برابر است که به هیروشیما اصابت کرده است.

بر اساس اعلام دفتر رسانه‌ای دولت مستقر در غزه، از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی، این رژیم 33 تن مواد منفجره در هر کیلومتر مربع از این باریکه فرو ریخته و این رژیم تا کنون 12 هزار تن مواد منفجره علیه غزه به کار برده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز، سه‌شنبه ۲۴ اکتبر برای هجدهمین روز متوالی به بمباران غیرنظامیان در مناطق مختلف نوار غزه ادامه داد و در نتیجه آن ۱۴۰ فلسطینی دیگر، که بیشترشان کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند.

 اسرائیل به اندازه یک بمب اتم غزه را بمباران کرده است

وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد که دستکم ۲۵ فلسطینی در بمباران چند خانه در النصیرات، جبالیا البلد و بیت لاهیا به شهادت رسیدند. 

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، به ۵۳۰۰ شهید و بیش از ۱۸۰۰۰ زخمی رسیده است.

در همین ارتباط «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه از تمامی کشورها خواست تا تیم‌های پزشکی متخصص برای نجات زخمی‌ها به غزه اعزام کنند. 

بنابر گزارش شبکه المیادین، القدره با اشاره به سوختگی‌های شدید سطح پوست زخمی‌ها، گفت که تیم پزشکی با دشواری‌های زیادی برای مداوای این زخمی‌ها مواجه است.