کلمات ناتوان در بیان میزان توحش اسرائیل است

« رجب طیب اردوغان » در اجلاس سران «سازمان کشورهای ترک» در آستانه، پایتخت قزاقستان اعلام کرد: یک تراژدی بی سابقه انسانی، جلوی چشم جهانیان در فلسطین در حال وقوع است.

وی افزود: بیمارستان ها، مدارس، مساجد، کلیساها و اردوگاه های آوارگان هم بمباران می شوند. با هیچ کلمه ای نمی توان این میزان از توحش را توضیح داد.

رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه کشتار وحشیانه کودکان فلسطینی هیچ توجیهی ندارد، گفت: در مدت ۲۸ روز گذشته، شاهد جنایت علیه بشریت در غزه بوده ایم.

اردوغان خواستار آتش بس بشردوستانه شد و گفت: ترکیه خواستار برگزاری یک کنفرانس صلح بین المللی برای تضمین امنیت همه افراد از مسیحی تا مسلمان و یهودی است.

کلمات ناتوان در بیان میزان توحش اسرائیل است

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله ی آتش بس مطرح نیست و در واقع همه ی برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.