«عرین‌الاسود» تیراندازی به صهیونیست‌ها را برعهده گرفت

 گروه مقاومت « عرین الاسود » بامداد پنجشنبه مسئولیت حمله و تیراندازی به خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال کرانه باختری را برعهده گرفت.

این گروه فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما مسئولیت بیش از ۱۴ عملیات تیراندازی در منطقه نابلس و اطراف آن، از منطقه دیر شرف تا کنارگذر زواتا و پست‌دیدبانی جرزیم، منطقه عیبال و ایتمار، آلون موریه و منطقه المربعه را برعهده می‌گیریم».

عرین‌الاسود خطاب به «محمد الضیف»، «صالح العاروری» و دیگر فرماندهان مقاومت در نوار غزه گفت که به یاری خداوند، کرانه باختری به عنوان شمشیر و سپر مقاومت نوار غزه خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم موقت صهیونیستی تایید کرد که دو اشغالگر در عملیات تیراندازی در شمال کرانه باختری زخمی شدند و عملیات‌کننده متواری شده است.

«عرین‌الاسود» تیراندازی به صهیونیست‌ها را برعهده گرفت

رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی تاکنون، بیش از ۲۲۰۰ فلسطینی را از کرانه باختری به اسارت گرفته است و شمار اسرای فلسطینی تا پایان ماه اکتبر گذشته، به ۷۰۰۰ نفر از جمله ۶۲ زن رسیده است و شمار اسرایی که تحت عنوان بازداشت اداری، در بند رژیم صهیونیستی هستند به ۲۰۷۰ نفر می‌رسد. 

از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی بر شدت به اسارت گرفتن جوانان فلسطینی در کرانه باختری افزوده است و اسرای فلسطینی را در زندان‌های خود تحت فشارهای شدید از جمله قطع آب و غذا و محرومیت از قدم زدن در فضای باز ، ممنوعیت انتقال اسرای بیمار به مراکز درمانی و تهدیدهای مستقیم اسرای دو جنبش حماس و جهاد اسلامی قرار می‌دهد.