تظاهرات در نزدیکی خانه بایدن+فیلم

 با شدت گرفتن حمایت افکار عمومی در کشورهای مختلف از فلسطینیان در حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی، صدها معترض در نزدیکی خانه شخصی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در ایالت دلاور تجمع کردند.

در فیلم‌ها و تصاویری که از تجمع حامیان فلسطین در نزدیکی خانه شخصی بایدن در شهر ویلمینگتون منتشر شده، اعتراض حامیان فلسطین به مواضع او در قبال جنگ غزه به وضوح دیده می‌شود.

معترضان در این تجمع که به صورت پیاده روی از یک منطقه در شهر ویلمینگنون آغاز شد و تا نزدیکی خانه شخصی بایدن ادامه یافت، شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

در جریان این تجمع معترضان ضمن سر دادن شعار، «از رودخانه تا دریا، فلسطین آزاد خواهد شد»، مواضع رسانه‌های جریان اصلی در آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی و فلسطین را محکوم کردند

معترضان آمریکایی در این تظاهرات ضمن تاکید بر اینکه «رسانه‌ها همیشه دروغ می‌گویند»، به بایدن درباره انتخابات ریاست جمهوری نوامبر سال آینده (۲۰۲۴) و حمایت بی قید و شرط او از رژیم صهیونیستی اینطور هشدار دادند.

در جریان این تظاهرات، معترضان شعار دادند: «در نوامبر، ما به خاطر خواهیم داشت» و «(اگر در غزه) آتش بس نشود، رایی در کار نخواهد بود».

تعدادی از معترضان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین، چفیه بر دوش داشتند و همچنین پلاکاردهایی با موضوع فلسطین حمل می‌کردند. تعدادی از معترضان در اعتراض به کشتار غیرنظامیان غزه، تصاویری از دست‌های آغشته به خون در دست داشتند.

بایدن از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و آغاز حملات غیرانسانی این رژیم علیه فلسطینیان به ویژه در غزه، در حال حمایت از رژیم اشغالگر قدس است و حتی آتش بس در جنگ غزه را هم خواستار نشده است.

برخی از حاضران در تجمع اعتراضی در نزدیکی خانه رئیس‌جمهور آمریکا خطاب به او گفتند: «بایدن بایدن! تو نمی‌توانی پنهان شوی، ما تو را به نسل کشی متهم می‌کنیم».

 

حجم ویدیو: 10.98M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54