به گزارش افکارنیوزبه نقل از واحد مرکزی خبر، دادستان کل مصر که در پی تبرئه عوامل پرونده معروف هجوم شترسواران هوادار حسنی مبارک به انقلابیون، به شدت با انتقادات داخلی به ویژه انتقادات خانواده های قربانیان این حادثه روبه‌روست بر اساس خبری که در برخی منابع خبری منتشر شده است به علت کسالت جسمی به زودی استعفا خواهد کرد اما تلویزیون مصر شب گذشته خبر منتشر شده را نادرست خواند.

خبرگزاری رسمی مصر(منا) نیز به نقل از یک منبع قضایی در کشور، خبر تلویزیون مصر را تایید کرد و اخبار منتشر شده در برخی پایگاه های خبری را شایعه پراکنی دانست.

این منبع قضایی گفت: ‌ «نشر چنین اخباری نشان از تداوم تلاش گروه های مغرض و مخل امنیت کشور در مصر است، خبر منتشر شده با واقعیت ها فاصله بسیار دارد زیرا دادستان کل از سلامت کامل جسمانی بهره می برد و بسیاری از اوقات روزش را در سر کار به سر می برد و همواره سعی دارد از تلاش زیر مجموعه های دادستانی کل کشور در تمام مناطق مصر آگاه شود».

به گزارش پایگاه خبری البشیر، در خبر دیگری از مصر آمده است برخی از قضات به زودی شکایتی را علیه منتشر کنندگان خبر استعفای دادستانی کل مطرح خواهند کرد.