هکرها اطلاعات مالی شخصیت های مهم جهان را هک کردند

به گزارش افکارنیوز، در میان نام افزادی که اطلاعات شان منتشر شده است نام " جو بایدن " معاون رئیس جمهور آمریکا و " اریک هولدر " دادستان کل آمریکا نیز به چشم می خورد.

وب سایت " تی ام زد " روز گذشته با اعلام این خبر افزوده است که هکرها اطلاعات بسیار حساس فهرستی از هنرمندان شناخته شده آمریکایی از جمله " پاریس هیلتون "، " کیم کارداشیان "، " مل گیبسون " و همچنین سیاستمدارانی چون " جو بایدن " معاون رئیس جمهور آمریکا، " هیلاری کلینتون " وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و " اریک هولدر " دادستان کل آن کشور را افشا نموده اند اما این اطلاعات را با همگان به اشتراک نگذاشته اند.

خبرگزاری " راشا تودی " از وب سایت " اکسپوزد دات اس یو " خواست تا اطلاعات بیشتری را در این باره در اختیار آن خبرگزاری قرار دهد اما این وب سایت اظهار داشته که نمی تواند اطلاعات مالی هیلاری کلینتون و جو بایدن را ارائه نماید با این حال در مورد هنرمندان آمریکایی می تواند تا حدی این کار را انجام دهد.

در اين ميان اطلاعات بدست آمده از سوي هكرها گسترده است و شماره تلفن ها و شماره كارت هاي اعتباري اين افراد را نيز شامل مي شود. در مورد هيلاري كلينتون هكرها تنها شماره خدمات اجتماعي (سوشيال سكوريتي) وي و محل اقامتش را فاش ساخته اند.