به گزارش افکارنیوز، " مجتهد " امروز(یکشنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت: ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، به علت وخامت وضعیت سلامتی بازگشت به ریاض را به تعویق انداخته است؛ وی به همین دلیل، در تشییع جنازه برادرش " مساعد بن عبدالعزیز " حضور نداشت. از این رو، پسرش " متعب بن عبدالله " خود را برای وضعیت بدتری نیز آماده کرده است.

وی افزود: به همین دلیل برخی از روزنامه‌ها سخنان بدون مناسبت " محمد بن نایف بن عبدالعزیز " وزیر کشور عربستان مبنی بر تأییدهای پادشاه را منتشر می‌کنند؛ که هدف از آن اثبات وجود و زمینه سازی برای اتفاقاتی است که ممکن است برای ملک عبدالله به وجود بیاید.

مجتهد خاطرنشان کرد: مشاهده می‌شود که اظهارات عجیب محمد بن نایف فقط در روزنامه‌ها و پایگاه‌های مشخصی منتشر شده است و رسانه‌های وابسته به متعب بن عبدالله،(پسر پادشاه) و[خالد] التویجری(رئیس دیوان پادشاهی) را نادیده گرفتند.

مجتهد تأکید کرد: از سوی دیگر گارد ملی عربستان، تحت فرماندهی متعب بن عبدالله سلاح جدیدی را برای جنگ‌های شهری دریافت کرده است، و متعب به همه افسران دستور فوری داده است استفاده از آن را یاد بگیرند. شاید دلیل این امر نیز، نگرانی‌ها درباره سلامتی پادشاه است.

مجتهد در یکی دیگر از پیام‌های امروز خود در توئیتر اظهارات اخیر " خالد بن طلال بن عبدالعزیز " برادرزاده پادشاه عربستان درباره حوادثمصر را سخنان به جایی دانست و گفت: وی سیسی را به کودتا علیه مشروعیت متهم کرده و بر این باور است که کمک به سیسی همزمان با مخالفت با قیام علیه پادشاه عربستان، سیاست یک بام و دو هوا است.

خالد بن طلال در جدیدترین پیام خود در توئیتر هشدار داده است که موافقت با قیام علیه محمد مرسی رئیس جمهور مصر ممکن است مجوز و توجیهی برای کسانی باشد که قیام علیه ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان را در سر میپرورانند.