CIA به اصحاب رسانه‌های غربی رشوه داد

به گزارش افکارنیوز، «ادو اولفکات»، دبیر خبر روزنامه «فرانکفورتر آلگماینه» یکی از مشهورترین روزنامه‌آلمان در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که تصمیم گرفته ماجرای پذیرش رشوه از سوی خود و دیگر رسانه‌های خبری غربی را برملا کند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه روسی «راشاتودی» این روزنامه نگار اسبق آلمانی افزود که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا در مسیر پرداخت رشوه به رسانه‌های غربی در زمینه انتشار مطالب ضد روسی به شدت فعالیت می‌کند و بر اساس این دسیسه اروپا به ورطه جنگ هسته‌ای علیه روسیه فرو خواهد افتاد و این از طرح‌های دولت آمریکا و سازمان سیا می‌باشد.

اولفکات که با شبکه تلویزیونی روسی مصاحبه می‌کرد در این باره گفت: «من ۲۵ سال به کار روزنامه نگاری مشغول بودم و در این مدت یاد گرفتم که تنها دروغ بگویم و خیانت کنم و به مردم واقعیت‌ها را انعکاس ندهم. رسانه‌های آلمان و آمریکا سعی دارند تا مردم اروپا را وارد نبرد با روسیه کنند. مسیری که همکاران من قرار گرفته‌اند صحیح نیست. اصحاب رسانه‌های نه تنها در آلمان بلکه در سرتاسر اروپا رشوه می‌گیرند تا خیانت کنند. من از این تبلیغات بیزار شده‌ام ما در کشوری دموکرات زندگی نمی‌کنیم بلکه در کشوری تک‌ محصولی و ضعیف که از نظر سیاسی ناپایدار می‌باشد و توسط گروهی کوچک، فاسد، پول‌دار، خودکامه اداره می‌شود، زندگی می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد که روزنامه نگاران آلمانی با تطمیع از سوی آمریکا علیه روسیه به دروغ مطلب می‌نویسند.

این روزنامه نگار آلمانی در خاتمه ضمن اشاره به تفحصهای مختلف زندگی وی از سوی نهادهای اطلاعاتی آلمانی و به هم خوردن نظم زندگی شخصیاش گفت: بعضی مواقع دستگاههای اطلاعاتی به دفتر روزنامه میآیند و از شما میخواهند تا مقاله بنویسید. چندی پیش نهاد اطلاعاتی آلمان که زیر نظر سیا اداره میشود، به دفتر من آمده و ن خواستند تا علیه لیبی مطلب بنویسم و این مطلب در روزنامه فرانکفورتر آلگماینه منتشر شد.