به گزارش افکارنیوز، کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط پسر ملکه انگلیس در موضوع برده‌داری جنسی را رد کرد.

به نقل از تلگراف، پرنس اندرو، دومین پسر ملکه انگلیس که به فساد جنسی و مجبور ساختن یک دختر نوجوان با نام ویرجینیا رابرت برای رابطه جنسی متهم شده بود واکنش نشان داد.

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای تاکید کرد که اتهامات وارده به دوک یورک کاملا نادرست است. سخنگوی کاخ باکینگهام دراین باره گفت: ارتباط جنسی و یا هرگونه ارتباط دوک یورک با ویرجینیا رابرت به شدت انکار می‌شود. اتهامات وارده کاملا نادرست و بدون اساس است.

وکلای شاهزاده اندرو ویرجینیا رابرت را که در رابطه با این پرونده به دادگاهی در آمریکا شکایت کرده بود به صورت غیرعلنی به تلاش برای به دام انداختن ملکه انگلیس در این موضوع متهم کردند.

تیم حقوقی ویرجینیا رابرت علاوه بر این درحال تهیه شکایتی مبنی بر تلاش پرنس اندرو برای اعمال نفوذ در این پرونده و استفاده از نفوذ خود در میان مقامات آمریکایی هستند.

ویرجینیا رابرت اعلام کرده در دوران نوجوانی به عنوان برده جنسی مورد سوء استفاده قرار گرفته و از همین رو در دادگاه از شاهزاده اندرو به عنوان یکی از افرادی که وی را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده نام برده است. این زن که به دادگاهی در فلوریدا مراجعه کرده بود اعلام کرد یک بانکدار آمریکایی با نام جفری اپستین وی را در اختیار افراد پولدار و دوستان قدرتمندش قرار داده است.



از راست جفری اپستین، شاهزاده اندرو، ویرجینیا رابرت

شاهزاده اندرو