منابع فلسطینی از تعرض مجدد صهیونیستهای افراطی به صحن مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس به عنوان قبله نخست مسلمانان جهان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری قطر، منابع فلسطینی اعلام کردند: صهیونیستهای افراطی در سایه حمایت نظامیان صهیونیست به صحن مسجد الاقصی یورش بردند.

این منابع تاکید کردند: صهیونیستهای افراطی دست به اقدامات تحریک آمیزی می زنند و نظامیان اشغالگر هم سایه به سایه این گروهها حرکت می کنند تا در صورت درگیری احتمالی با فلسطینی ها، به نفع متجاوزان وارد عمل شوند.

منابع فوق تصریح کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی به صاحبان اماکن تجاری در سوق القطانین در منطقه قدیمی بیت المقدس اشغالی و منتهی به مسجد الاقصی اعلام کرده اند که حق ندارند عصر امروز مغازه های خود را باز کنند تا شرایط برای برگزاری مراسم موسوم به تخریب هیکل فراهم شود.

این منابع اعلام کردند که صحن مسجد الاقصی هم اکنون بحرانی است و نمازگزاران به شدت خشمگین هستند و نظامیان اشغالگر را مسئول تحریک احساسات مسلمانان می دانند.

شایان ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجدالاقصی، اجازه انجام فرایض دینی را به مسلمانان نمی دهند و برای بیرون کردن آنها به زور متوسل می شوند.