ترفند جدید سعودی‌ها برای جبران شکست‌ها در یمن

سعودی‌ها پس از شکست مفتضحانه در برابر مقاومت ملت یمن این بار درصدد ساخته و پرداخته کردن دروغ جدیدی درباره این کشور و آن هم محاصره تعز است.

این در حالی است که دروغ‌پردازی‌‌های رسانه‌‌ای سعودی‌ها از تحولات یمن با هدف بهره‌برداری از آن علیه نیروهای مقاومت این کشور، بر هیچ کس پوشیده نیست.

به نظر می‌رسد «محاصره تعز» آخرین دستاویز دشمن سعودی است که از طریق آن برای دستیابی به اهدافی خاص اقدام می‌کند که زرادخانه تسلیحاتی  و مزدورانش اعم از بلک واتر و  دیگر متجاوزان در تحقق آن ناکام بودند.

 

آنهایی که پلیدی رژیم آل سعود و ظلم و جور آن در حق ملت یمن را رسوا کرده‌اند، با اوضاع انسانی وخیم در تعز هم به دور از شعارهای جعلی و فریبکارانه رسانه‌های دشمن روبرو می‌شوند، چرا که این رسانه‌ها قصد تشنج آفرینی و برانگیختن اختلافات برای وادار کردن یمنی‌ها به قبول توطئه‌های تروریستی آنها را دارند.

این در حالی است که همه می‌دانند به دلیل تجاوز وحشیانه و محاصره ظالمانه زمینی، هوایی و دریایی دشمن سعودی علیه یمن، اوضاع در تعز مشابه چیزی است که در دیگر استان‌های یمن است، اما دشمن سعودی اصرار دارد برای مزدوران خود در تعز اعم از القاعده و داعش تحت عنوان ورود کمک‌های بشردوستانه سلاح ارسال کند، همان گونه که نیمه‌های نوامبر گذشته عربستان همزمان با تشدید عملیات نظامی در استان تعز در چندین نوبت سلاح، خودروهای زرهی و دیگر تجهیزات نظامی را برای تروریست‌های این استان وارد کرد .

 

در این مرحله سعودی‌ها با همدستی غرب و تحت عنوان عملیات شکست محاصره شهر تعز، قصد به شکست کشاندن موفقیت‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در سیطره بر این استان را دارد، بخصوص که بسیاری از تروریست‌های داعش، القاعده، امارات، عربستان، آمریکا و اسرائیل در حملات موشکی نیروهای یمنی به این استان به هلاکت رسیده‌اند و بدین ترتیب نیروهای یمنی در تعز مداخله اسرائیل و آمریکا در تجاوز عربستان به یمن را کاملا افشا کردند.

در پی شکست و ناکامی نیروهای متجاوز و اشغالگر در یمن برای نفوذ در جبهه‌های نبرد در تعز رژیم آل سعود اوضاع انسانی در تعز را دستاویزی برای جبران ناکامی‌های خود قرار داده تا نفرات تروریست بیشتری را به جبهه نبرد  در این استان اعزام کند.

 

ارتش و نیروهای کمیته ‌های انقلابی یمن از یک ماه و نیم پیش مناطق جنوبی تعز که در اشغال گروهک القاعده و مزدوران عربستان است، به محاصره درآورده‌اند تا مانع رسیدن کمک‌های نظامی عربستان به این منطقه شوند.

این در حالی است که اخیرا رسانه‌های سعودی و وابستگان آنها تصاویری از ورود کالا به شهر تعز با استفاده از حیوانات منتشر کردند و آن را دستاویزی برای تاختن علیه انصار الله قرار داده‌اند در حالی است که پیش از محاصره رژیم آل سعود انواع کمک‌های نظامی به جنوب تعز برای مزدوران ارسال می‌کرد و از هیچ کمک غذایی به غیر نظامیان خبری نبود.

از سوی دیگر یک مقام نظامی یمن خبر داد، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی تجمعی از مزدوران دشمن سعودی را در مثلث ذباب در تعز با موشک‌های کاتیوشا هدف گرفتند.

این منبع با موفقیت‌آمیز خواندن این عملیات تاکید کرد: با اصابت موشک‌ها به هدف شماری از مزدوران و متجاوزان سعودی کشته یا زخمی شده و خودروهای زرهی آنها منهدم شدند، این در حالی است که هواپیماهای سعودی منطقه العمری را نیز در چندین نوبت بمباران کردند.

 

از سوی دیگر تلویزیون یمن دیروز تصاویری از روستا و مرکز نظامی الردیف عربستان در جیزان را منتشر کرد که یک ماه پیش در یورش نیروهای یمنی تخریب و ساختمان فرماندهی نظامی آن نابود شد

در این فیلم علاوه بر به تصویر کشیدن انهدام زرادخانه نظامی عربستان یگان مهندسی تخریب را نشان می‌دهد که در حال خنثی‌سازی مین‌هایی است که ارتش عربستان قبل از فرار در آنجا کاشته‌ بودند.

این فیلم ناتوانی عربستان در بازپس‌گیری مواضع نظامی خود از چنگ نیروهای مقاومت یمن و فروپاشی خطوط دفاع داخلی عربستان را نشان می‌دهد و دروغ ادعاهای رسانه‌های سعودی درباره پیروزی‌های ائتلاف عربی در خاک یمن را فاش می‌کند.