ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به آستانه شهر «تدمر» رسیدند

پس از تثبیت مواضع نیروهای سوری و نیروهای مقاومت بر منطقه مهم و راهبردی «مثلث تدمر»، از صبح امروز (پنج‌شنبه) گروهی از نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت عملیات جدیدی در شمال مثلث تدمر ( شمال غرب شهر تدمر) آغاز کردند و علی رغم آب و هوای نامساعد و گرد و غبار شدید ساعتی قبل موفق شدند مواضع خود در کوه مهم و راهبردی الطار را تثبیت کنند. «جبل الطار» بطور کامل بر ارتفاع «سیرتیل» اشراف کامل دارد.

به گزارش فارس پیشروی نیروهای سوری و مقاومت به سمت حومه غربی «قلعة تدمر» ادامه دارد و بخش‌های غربی منطقه از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی شده است. در حال حاضر نیروها بعد از تثبیت شدن مواضع در جبل الطار در حال پاکسازی ارتفاع سیرتیل و جبل قاسیون و جبل العصافیر می‌باشند تا بتوانند عملیات پاکسازی قلعة تدمر را آغاز کنند.

 

براساس این گزارش نیروهای ارتش و مقاومت خود را برای عملیات نهایی پاکسازی قلعة تدمر آماده می‌کنند و پیشروی ها در این محور ادامه دارد.

از محور غربی و جنوب غربی نیز خبر می‌رسد که از عصر روز گذشته (چهارشنبه) یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و مقاومت به شدت مناطق غربی شهر را از محور مثلث تدمر مورد هدف قرار دادند و نیمه شب گذشته نیروهای سوری و مقاومت عملیاتی را از سمت مثلث تدمر به سمت شهر آغاز و درگیری‌های شدیدی در محور غربی شهر بین نیروهای ارتش سوریه و مقاومت با تروریست‌های داعش در جریان است.

نیروهای سوری و مقاومت نیز دقایقی قبل موفق شدند مزارع کشاورزی ورودی به شهر را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

حزب الله لبنان، مستشاران ایرانی، مقاومت عراق و تیپ فاطمون در عملیات شرکت می‌کنند.