کمین برای مبلغ سعودی با حساب کاربری دختر پادشاه!
"عوض القرنی" مدعی شد که آن فرد یکی از "حوثی‌ها" (انصارالله یمن) بود.

سایت روزنامه "رأی الیوم" خاطرنشان کرد که القرنی در تویتر خود مدعی شد که است که یکی از "حوثی‌ها" با حساب جعلی متعلق به "حصه" دختر پادشاه عربستان، از او خواست که در مقابل پرداخت 5 هزار ریال (سعودی)، ساکت بماند!

طبق ادعای القرنی، آن فرد اعلام آمادگی کرده بود، محل انبار موشکهای بالستیک و اسکاد و اطلاعاتی درباره محل رهبر انصارالله به او بدهد.

اما انتشار این مطالب از سوی القرنی در شبکه‌های اجتماعی، با واکنش تمسخرآمیز کاربران سعودی همراه شد.

کاربران سعودی در شبکه‌های اجتماعی، گفته‌های القرنی را زیر سؤال بردند و او را متهم کردند که همواره درحال ادعای این موضوع است که هدف توطئه قرار گرفته.

طبق گفته کاربران سعودی، القرنی مدتی قبل نیز ادعا کرده بود که موساد یک میلیون دلار برای قتل او جایزه تعیین کرده و یا داعش او را "مهدور الدم" اعلام کرده است.

"محمد مقرن" در همین رابطه نوشت: مصر می‌خواست او را به اتهام جمع آوری کمکهای مالی برای اخوان المسلمین محاکمه کند، به همین دلیل دچار توهم ترور شد تا اندازه‌ای که فکر می‌کرد رئیس موساد به صورت کارمندانش آب دهن انداخته است زیرا نتوانسته‌اند او را ترور کنند!!

"احمد عایض احمد" روزنامه نگار یمنی هم در واکنش به این ادعاهای عوض القرنی، در سایت "صمود نت" نوشت: اگر می خواهی مشهور شوی، از خودت داستانی ساختگی را درباره حوثی‌ها بیان کن.