افشای رسوایی دیگری از گذشته ترامپ
 همزمان با افزایش شانس دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری، حقایق دیگری از این چهره جنجال‌برانگیز منتشر می‌شود.

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، حقایقی جدیدی از زندگی سیاه و تاریک ترامپ در ارتباط با آزار و اذیت ملکه‌های زیبایی، تجاوز به همسر سابقش، ادعاهای نژادپرستانه، تملق باندهای مافیایی افشا شده است.

به نوشته این روزنامه، در اواخر دهه هفتاد قرن گذشته، پاتوق مورد علاقه ترامپ «استودیو 54» بود که معروف ترین کلوپ «منهتن» به شمار می رود و بیشتر اوقات خود را به خوشگذرانی و عیاشی در آنجا سپری می کرد. این کلوپ در واقع محل تردد بسیاری از چهره های سیاسی، ستاره‌های سینما، و گانگسترهای مافیایی بود و ترامپ نیز جوانی خود را در آنجا  به بی بندو باری با زنان بدکاره سپری می کرد.

به نوشته این روزنامه، ترامپ خود اذعان کرده است که در آن دوره از زندگی اش با بسیاری از زنان رابطه داشته است و احتمال آلوده شدن به بیماری های چون ایدز و بیماری های مقاربتی یکی از بزرگ ترین دغدغه هایش بود.

دیلی میل افزوده است: مردی که در گذشته بی مهابا سخت حریص و آزمند شهوت‌رانی بود، امروز به طور شگفت انگیزی در آمریکا پیروز شده است و این امکان هست که در آینده رئیس جمهور کشور و فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح را عهده دار شود.

این روزنامه در ادامه به راه های فریبکارانه ترامپ در به دست آوردن ثروت و تاریخ روابط نامشروع اش با زنان اشاره و تاکید کرده است، که این دوره از زندگی ترامپ بسیار سیاه و تاریک است.

در ادامه، این روزنامه به شکایت همسر سابق ترامپ در تاریخ 1993 اشاره کرده است که در آن گفته بود ترامپ به وی تجاوز کرده است. او در دادخواست خود خواستار بازداشت او شده بود. ترامپ، سخنان همسر سابق را رد کرد و او را به دروغگویی متهم کرد.