کلینتون: هدف دموکراتها شکست دادن ترامپ است

 "هیلاری کلینتون،" وزیر امورخارجه سابق آمریکا و نامزد پیشروی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در گفتگوی اختصاصی با این شبکه اظهار داشت: من می دانم که شرکت در رقابت انتخاباتی فشرده و شکست در آن چه احساسی به انسان دست می دهد. من حال و هوای طرفداران سناتور برنی سندرز (رقیب دموکراتم) را درک می کنم. من احساسات آنها را  کاملا درک می کنم. من شب گذشته با سناتور سندرز گفتگوی تلفنی داشتم تا به او به علت برنامه فوق العاده خوب انتخاباتی تبریک  بگویم. من خواهان همکاری با او هستم تا به هدف مشترکمان برسیم که عبارتست از شکست دادن "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه. سناتور سندرز گفته است به تلاش مستمر خود ادامه می دهد تا این اتفاق رخ بدهد. 

 

کلینتون در ادامه گفت: قرار است ما تلاش کنیم تا حزبی یکپارچه در نشست سراسری حزب داشته باشیم و به نتیجه ای واحد برسیم. قصد دارم با طرفداران برنی سندرز ارتباط برقرار کنم. بسیاری از طرفداران او (سندرز) و طرفداران ما، اهدافی مشترک دارند. ما می خواهیم حداقل دستمزد پایه را افزایش بدهیم. ما می خواهیم نظام پوشش سلامت سراسری وجود داشته باشد. ما می خواهیم با نابرابری مقابله کنیم و فرصتهای اقتصادی بیشتری برای افراد سختکوش بوجود بیاوریم. ما می خواهیم تحصیل در دانشگاه به صورتی باشد که خانواده ها بتوانند هزینه آن را پرداخت کنند و نه اینکه دانشجویان و خانواده های آنها به علت تحصیلات دانشگاهی، ورشکست شوند. ما اهداف مشترک بسیاری داریم.

 

کلینتون رقیب خود، دونالد ترامپ، را عوام‌فریب خواند

 

هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز چهارشنبه رقیب خود "دونالد ترامپ" را فردی خواند که مانند افراد عوام‌فریب رفتار می‌کند.

 

وی گفت حملات ترامپ به قضات، رسانه‌ها، مخالفان و خانواده‌های آنها مانند دوران تاریک تاریخ جهان است.

 

کلینتون در گفتگویی تلفنی با آسوشیتدپرس اظهار داشت: این رفتار، رفتاری قدیمی بوسیله یک عوام‌فریب است. ما این رفتار را در جاهای گوناگون و زمان‌های گوناگون در جهان دیده‌ایم و به همین خاطر من فکر می‌کنم این رفتار بسیار خطرناک است.

 

وی تلویحا گفت نامزدی ترامپ  یک بازارگرمی کامل سیاسی است و هیچ کس نباید آن را تحمل کند.