جنایت تازه داعش در سلاخ‌خانه همزمان با عید قربان+تصاویر

 گروه تروریستی داعش روز دوشنبه 19 جوان سوری را در «ریف دیرالزور» در شرق سوریه به شکلی بی‌رحمانه کشتار کرد.

این افراد که در یک سلاخ‌خانه سر بریده شدند، متهم به «جاسوسی برای ائتلاف» آمریکایی موسوم به ضد داعش بودند.

صبح امروز سه‌شنبه، بخش رسانه‌ای داعش وابسته به منطقه دیرالزور که داعش آن را «ولایة الخیر» می‌نامد، ویدئویی از این جنایت تحت عنوان «صناعة الوهم» (صنعت توهم) منتشر کرد که در آن چند نفر با دستان بسته در یک سلاخ‌خانه حضور دارند و یک عنصر داعش این افراد را یکی پس از دیگری می‌بَرد و مانند گوسفند سر می‌بُرد.

در بخش دیگری از این ویدئو که به دلیل وحشیگری بی‌حد و مرز قابل انتشار (در این خبر) نیست، چند فرد دیگر از پا آویزان شده‌اند و عناصر داعش آنان را سر می‌بردند اما سرشان را از تن جدا نمی‌کنند.

داعش اعلام کرد که موفق شده این هسته جاسوسی وابسته به ائتلاف آمریکا را دستگیر کند و افراد این هسته از طریق اینترنت اطلاعات و تصاویری از مواضع این گروه به ائتلاف می‌فرستادند.

به گفته این گروه تروریستی، آنچه «یک هسته جاسوسی دیگر»، خوانده می‌شود، نیز کشف شده که بزودی اعلام خواهد شد. به گفته داعش، مؤسس این هسته شخصی به نام «حیدر» است که در حال حاضر در ترکیه حضور دارد و پیشتر با جبهه النصره و یگانهای پشتیبانی مردم کُرد فعالیت می‌کرده ولی الان در خدمت ائتلاف آمریکاست.

«أبوس أوس الدیری» که یکی از فعالان معارض در دیرالزور است اعلام کرد که این ویدئو یکی از بدترین ویدئوهایی است که داعش از زمان اعلام خلافت خودخوانده خود منتشر کرده است و انتشار چنین ویدئویی در نخستین روز عید قربان توهین به این مناسبت مقدس است.