انتشار مکالمه مستهجن ترامپ درباره دخترش

 شبکه سی ان ان نیز با انتشار متن یک مصاحبه از دونالد ترامپ با هاوارد استرن مجری معروف رادیویی و تلویزیونی آمریکا، به اظهارات زشت و مستهجن ترامپ درباره زنان اشاره کرده است.

سی ان ان گزارش داد که اظهارات ترامپ که مربوط به اکتبر سال 2006 است درباره ایوانکا ترامپ دختر وی است. سی ان ان می‌گوید که هاوارد استرن در یکی از مکالماتش با ترامپ صحبت را به ایوانکا دختر ترامپ می‌کشاند و وی نیز از صحبت کردن در این زمینه استقبال می‌کند. وی در این مکالمه درباره مسائل ظاهری خصوصی دخترش صحبت می‌کند.

این گزارش افزود؛ اظهارات زشت ترامپ درباره دخترش نشان می‌دهد که وی از صحبتهای اینچنینی درباره دخترش نیز ابایی ندارد.

در مکالمه ترامپ با استرن، وی با وقاحت به مساله سن و سال و حتی رنگ پوست زنان اشاره می‌کند و از تمایلات و علایق خود درباره این مسائل با این مجری آمریکایی صحبت می‌کند. به عنوان مثال در بخشی از این مکالمه، استرن درباره تمایل ترامپ به زنان سیاه پوست از وی سوال می‌کند و وی نیز پاسخ می‌دهد.

جزئیات این مکالمه و توصیفات ترامپ درباره مسائل جنسی براساس آنچه که سی ان ان گزارش داده، بسیار زننده و غیرقابل انتشار در این خبر است.

روز گذشته هم روزنامه واشنگتن پست با انتشار یک فایل درباره ترامپ، وی را به سر خط خبری جهان تبدیل کرد. 

در این فیلم ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

ترامپ در بخش‌های دیگر این فایل ویدئویی از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان استفاده می‌کند. وی همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب جنسی یک زن اشاره می‌کند.