شوخی شبکه فاکس نیوز با دونالد ترامپ +فیلم

علاقه دونالد ترامپ به شبکه خبری فاکس نیوز بر کسی پوشیده نیست. وی مرتباً این شبکه خبری را تحسین می‌کند و آن را آخرین دژ حقیقت و عدالت در دنیای پر از اخبار جعلی می‌داند. بنابراین وقتی Fox & Friends از ترامپ درخواست کند که برای نشان دادن اینکه این برنامه را می‌بیند چراغ اتاقش در کاخ سفید را روشن و خاموش کند فکر می‌کنید واکنش ترامپ چه خواهد بود؟

آنطور که گفته می‌شود دونالد ترامپ به این درخواست پاسخ مثبت داده و چراغ اتاق را روشن و خاموش کرده و ویدئوی آن نیز منتشر شده است. اما این تمام ماجرا نیست. پس از انتشار این ویدئوی کوتاه مشخص شد که این فیلم واقعی نیست و کارکنان فاکس نیوز با استفاده از جلوه‌های خاصی اینطور وانمود کرده‌اند که چراغ روشن و خاموش شده است.

الکس وپرین، از سردبیران Politico در توییترش نوشت که "این فقط یک شوخی بوده است. بلافاصله بعد از این کلیپ، استیو دووسی گفت که در این ویدئو از جلوه‌های ویدئویی استفاده شده است. ما فقط می‌خواستیم کمی شوخی کنیم".

گفته می‌شود ترامپ در کاخ سفید هیچ گاه خودش اقدام به روشن و خاموش کردن چراغ نمی‌کند و برای این کار حتما از یکی از کادر خدمه می‌خواهد که این کار را انجام دهد.

یبلیب

حجم ویدیو: 1.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20