داعش دو برادر ایزدی را مجبور به شرکت در عملیات انتحاری شد

شمار بسیاری از کودکان طایفه ایزدی که در یکی اردوگاه‌های تروریست‌های داعش در موصل موزش می‌بینند، در عملیات انتحاری شرکت می‌کنند.

گروه تروریستی داعش در جدیدترین نوار ویدیویی منتشرشده، از استفاده از کودکان ایزدی در عملیات انتحاری در شهر موصل پرده برداشت.

شمار بسیاری از کودکان طایفه ایزدی که در یکی از مراکز نظامی وابسته به داعش آموزش می‌بینند، مجبور به شرکت در عملیات انتحاری این گروه می‌شوند.

بر اساس این گزارش، دو برادر ایزدی دو حمله انتحاری علیه نیروهای عراقی در شهر موصل انجام داده‌اند.

بر اساس فیلم منتشرشده توسط داعش، «امجد ابو یوسف السنجاری» یکی از این دو برادر، پیش از انجام حمله انتحاری گفت پس از آموزش دیدن در مراکز نظامی وابسته به گروه داعش، در لیست انتحاری‌ها ثبت‌نام کرده‌ است.

این دو برادر از اهالی روستای تل قصبه در سنجارِ عراق هستند.

در همین حال، بر اساس اعلام مسئولان محلی عراقی، گروه تکفیری داعش ۱۶ تن از اهالی منطقه الرحالیه در استان انبار را ربوده است.

«مؤید فرحان» مدیر منطقه الرحالیه، در استان انبار اعلام کرد ۱۶ تن از غیرنظامیان از منطقه روضه واقع در جاده بنی منطقه الرحالیه و رمادی توسط داعش ربوده‌ شده‌اند.

وی از حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق، و فرمانده عملیات استان انبار درخواست کرد هر چه سریع‌تر نسبت به آزادی ربوده‌شدگان اقدام کنند.

داعش از تابستان ۱۳۹۳ بخش‌هایی از شمال و غرب عراق را تحت سلطه خود درآورده و بارها در این مناطق عملیات تروریستی انجام داده است.

نیروهای عراقی اکنون تلاش می‌کنند شهر موصل، آخرین پایگاه داعش در این کشور، را از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند.