ترامپ بار دیگر به فساد اخلاقی متهم شد

در پی جنجالی شدن خبر آزار و اذیت جنسی زنان مختلف از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، «جولیت هادی»، مجری سابق شبکه تلویزیونی فاکس نیوز روز پنجشنبه رئیس جمهور آمریکا را به آزار و اذیت جنسی بین سالهای 2005 تا 2006 متهم کرد. 

وی که پیشتر «بیل اورایلی»، یکی از مجریان شبکه فاکس نیوز را هم به آزار جنسی در سال 2011 متهم کرده بود، روز پنجشنبه گفت: دونالد ترامپ من را هنگامی که در آسانسور بودم، مورد آزار جنسی قرار داد. او مرا به ناهار در برج ترامپ دعوت کرد. هنگام خداحافظی  در آسانسور با وجود اینکه نگهبانهای امنیتی وی هم حضور داشتند، مرا اذیت کرد.

مجری سابق فاکس نیوز: دونالد ترامپ من را در آسانسور مورد آزار جنسی قرار داد+ تصاویر

هافینگتن پست از کاخ سفید خواست توضیحاتی را در این خصوص ارائه کند؛ اما کاخ سفید تاکنون واکنشی به این مسئله نشان نداده است.

پس از خبرساز شدن داستان آزار جنسی هادی از سوی ترامپ، جولیت هادی روز گذشته (جمعه) برای آرام کردن اوضاع در حساب توییتر خود نوشت: بله این موضوع حقیقت دارد. اگرچه من از بیشتر اظهارات دونالد ترامپ درباره مسائل مختلف آزرده می شوم، از این اقدامش در آسانسور آزرده نشدم! داستان تمام شد. حالا لطفا اجازه دهید به کارم برسم!

مجری سابق فاکس نیوز: دونالد ترامپ من را در آسانسور مورد آزار جنسی قرار داد+ تصاویر

مجری سابق فاکس نیوز: دونالد ترامپ من را در آسانسور مورد آزار جنسی قرار داد+ تصاویر

اتهامات جنسی علیه ترامپ از سال 2016 آغاز شد یعنی زمانی که یک نوار ویدئویی از وی درباره صحبت هایش علیه زنان منتشر شد. ترامپ در این نوار ویدئویی که مربوط به سال 2005 است در صحبت با «بیلی بوش»، مجری یک برنامه تلویزیونی از کلماتی زشت و رکیک برای اشاره به زنان استفاده کرد. به دنبال انتشار این نوار ویدئویی، دهها زن، رئیس جمهور آمریکا را به آزار و اذیت جنسی متهم کردند. این در حالیست که دونالد ترامپ همه این اتهامات را تکذیب کرده و آنها را ساختگی خوانده است. وی حتی به تازگی گفته است که آن نوار ویدئویی جعلی است! به دنبال این اظهارات ترامپ، بوش به آن واکنش نشان داد و گفت: او (ترامپ) خودش این حرفها را زد.