شلیک موشک‌های کاتوشای جنبش انصارالله به پایگاه "الحاجر" عربستان

یک منبع نظامی از شلیک موشک‌های کاتوشا از سوی جنبش انصارالله به پایگاه "الحاجر" عربستان در منطقه عسیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، شبکه ماهواره‌ای المسیره یمن وابسته به جنبش مردمی انصارالله به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک چندین موشک کاتیوشا به پایگاه الحاجر عربستان در منطقه عسیر تجمع نیروهای ارتش این کشور در داخل پایگاه را هدف قرار داد.

به گفته این منبع، در این عملیات موشک‌های کاتیوشا با دقت بالایی به اهداف مورد نظر اصابت کردند و خسارات مادی و انسانی را به ارتش عربستان وارد کرد.

رسانه‌های وابسته به انصارالله با اشاره به حملات هوایی نیروهای این جنبش به پایگاه‌های مرزهای جازان، نجران و عسیر در روزهای اخیر گزارش دادند، یگان موشکی این جنبش صبح روز پنجشنبه یک موشک بالستیک مدل قاهر ام ۲ با برد ۴۰۰ کیلومتر را از سامانه دفاعی سام ۲ به سوی پایگاه الرویک در استان مأرب، یکی از پایگاه‌های ائتلاف عربی در این استان شلیک کرد.

ترکی بن صالح المالکی، سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی روز چهارشنبه اعلام کرد، انصارالله ۸۳ موشک بالستیک را به سوی خاک عربستان شلیک کرده است.

رسانه‌های عربستانی اعلام کردند، در جریان درگیری‌های جدید میان ارتش عربستان و نیروهای وابسته به انصارالله در مرز جنوبی عربستان چهار سرباز عربستانی کشته شدند.

خبرگزاری سبأ وابسته به انصارالله نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد، نیروی موشکی و توپخانه‌ای انصارالله با هدف قرار دادن نیروهای عربستانی در گذرگاه الخضراء در نجران و صحرای البقع ۲۳ خودروی زرهی عربستانی‌ها را منهدم کرد.

این خبرگزاری همچنین با استناد به یک منبع نظامی از کشته شدن پنج سرباز سعودی در نوار مرزی در منطقه جازان خبرهایی را منتشر کرد و رسانه‌ها نیز روز پنجشنبه از کشته شدن سه سرباز ارتش عربستان در درگیری‌هایی مشابه در نوار مرزی نجران و جازان خبر دادند.