برپایی تظاهرات گسترده در روز خشم علیه رژیم صهیونیستی

رهبران نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه ای با تاکید بر مشارکت فعال و گسترده مردم فلسطین در تظاهرات روز خشم، خواستار بزرگداشت 'روز همبستگی جهانی حمایت از حقوق مردم فلسطین' در 3 نوامبر ( 14 بهمن) شدند .

این بیانیه از اهالی غزه، نابلس ، کرانه باختری و نمایندگی های فلسطین در لبنان و سوریه خواست، برای حمایت از مردم فلسطین در مقابله با سیاست های رژیم صهیونیستی ، تبعیض نژادی و تلاش ها برای یهودی سازی و از بین بردن مقاومت در تظاهرات سراسری روز خشم مشارکت کنند.

نیروهای ملی فلسطین با تاکید بر اهمیت تداوم فعالیت های مردمی و برپایی تظاهرات در مناطق تماس ، شهرک سازی ها ، موانع نظامی و خیابان های اطراف قدس، مخالفت خود را با سیاست های آمریکا از جمله اعلام 'قدس' به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، خاطر نشان کردند.

نیروهای فلسطینی خواستار تقویت 'وحدت ملی'، پایان دادن به تقسیم ها و لغو 'پیمان اسلو' جهت مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی و آمریکا و ارجاع پرونده های رژیم صهیونیستی به 'دادگاه لاهه' شدند.

بیانیه نیروهای فلسطینی خواستار تحریم کامل کالاهای رژیم صهیونیستی و آمریکا برای پایان دادن به اشغالگری ها و تبعیض نژادی این رژیم غاصب شد.