بازیگر فیلم‌های مستهجن از ترامپ شکایت کرد

 یک هنرپیشه فیلم‌های مستهجن که از وکیل ترامپ حق‌السکوت گرفته بود، شکایت کرده است که پس از افشای رابطه‌اش با رئیس‌جمهوری آمریکا در مطبوعات این کشور، دیگر ملزم به تبعیت از توافق محرمانگی درباره این موضوع نیست.

یک هنرپیشه فیلم‌های مستهجن که ماجرای روابط غیراخلاقی وی با دونالد ترامپ ــ در سال 2006 ــ افشا شده است، روز گذشته با ارائه دادخواستی خواهان ابطال توافق صورت‌گرفته بین وی و وکیل ترامپ برای عدم افشای این موضوع شد. این توافق چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا امضا شد که براساس آن این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن و هرزه‌نگارانه در قبال دریافتی مبلغی از صحبت درباره روابط جنسی خود با ترامپ منع شده است.

این دادخواست به دادگاه عالی منطقه لس‌آنجلس ارائه شده است و در آن آمده است که این توافق «باطل و بی‌اثر و فاقد پیامد است» زیرا ترامپ بشخصه آن را امضا نکرده است.

طبق این دادخواست، این بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگارانه با نام هنری «استورمی دانیلز» و اسم واقعی «استفانی کلیفورد» چند هفته پیش از موعد انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا می‌خواست جزئیات روابط جنسی خود با ترامپ را به‌صورت علنی مطرح کند. اما کلیفورد و مایکل کوهن، وکیل ترامپ در تاریخ 28 اکتبر 2016 توافقی برای عدم افشای این ماجرا را امضا کردند.

کلیفورد مدعی شده است که «رابطه صمیمی» خود با ترامپ را در سال 2006 آغاز کرده است و این مسئله تا «سال 2007» ادامه یافته است. وی در لایحه خود گفته است که طی این مدت در مناطق لیک‌تاهوئه، نوادا، و بورلی هیلز با ترامپ رابطه داشته است. این در شرایطی است که ترامپ در سال 2005 با همسر سوم و کنونی خود ملانیا ترامپ ازدواج کرده است.

کلیفورد در دادخواست خود مدعی شده است که یک بار رابطه جنسی با ترامپ داشته است و در پی آن رابطه‌ای (عشقی)‌ رمانتیک به‌مدت یک سال بین این دو شکل گرفته است.

بر اساس توافق عدم افشای این مسئله که در سال 2016 امضا شده است، کوهن، وکیل ترامپ مبلغ 130 هزار دلار به این بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده است.

در شکایت این بازیگر فیلم‌های مستهجن آمده است که این «توافقِ حق‌السکوت» از نظر قانونی غیرمعتبر است زیرا تنها از سوی کلیفورد و کوهن امضا شده است. در این توافق از ترامپ با نام دیوید دنیسون و از کلیفورد با نام پگی پترسون نام برده شده است، اما مشخصات دقیق هر دو فرد به این توافق ضمیمه شده است.