وقتی حمله ترامپ به یک کتاب باعث پرفروش شدن آن شد!

حمله انتقادی ترامپ به کتاب «وفاداری برتر: راست، دروغ و رهبری» نوشته «جیمز کامی» باعث موفقیت این اثر شد و در رده دومین کتاب پرفروش سایت آمازون قرار گرفت.

انتقاد رییس‌جمهور آمریکا از این کتاب طی روزهای اخیر باعث افزایش اقبال عمومی برای تهیه آن شد. این کتاب تا روز یکشنبه تنها در جایگاه پانزدهم پرفروش‌های آمازون قرار داشت که با انتقادات ترامپ به سرعت میزان فروش آن بالا رفت و به جایگاه دوم صعود کرد.

البته این کتاب هنوز منتشر نشده و در حال حاضر پیش فروش می‌شود.

جیمز کامی نویسنده این کتاب رییس پیشین اف‌بی‌آی بود که با حکم ترامپ عزل شده بود. جمعه گذشته نیز اندرو مک‌کِیب نیز توسط ترامپ عزل شد. ترامپ در جلسه برکناری رییس اف‌بی‌آی، از آقای کامی هم یاد کرد و او را «مقدس» و مشارکت کننده در فساد اداری در سطوح بالای اف‌بی‌آی نامید. پس از این سخنان، جیمز کامبی در توییتی نوشت: آقای رییس‌جمهور، مردم آمریکا خیلی زود داستان و روایت من را خواهند خواند و خود قضاوت خواهند کرد که چه کسی قابل تقدیر است و چه کسی نیست.

با اینکه ماهها از مرحله پیش فروش کتاب ««وفاداری برتر: راست، دروغ و رهبری» نوشته «جیمز کامی» می‌گذرد اما با رد و بدل تویت‌های بین ترامپ و کامی، تقاضا برای خرید کتاب رییس مغزول اف‌بی‌آی به شدت بالا رفت.