به گزارش افکار به نقل از ایسنا رامون آلسيدس رودريگز سخنگوي پليس مبارزه با مواد مخدر جمهوري دومينيكن در مصاحبهاي با رسانههاي دولتي اين كشور، خاطر نشان كرد:

روز گذشته ماموران فرودگاه بین‌المللی «سانتو دومینیگو» با مشاهده رفتار عجیب «جیمی بوئر» خواننده آمریکایی که قصد داشت به کشورش باز گردد از او تصاویر رادیو‌گرافی تهیه کرده و متوجه وجود چندین بسته مشکوک داخل شکم وی شدند.

وی اضافه کرد: این خواننده آمریکایی بلافاصله به بیمارستان نظامی در نزدیکی فرودگاه انتقال یافته و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پس از آن پزشکان موفق شدند ۸۸ بسته حاوی هروئین خالص را از شکم وی خارج کنند که وزن تقریبی آنها حدود یک کیلو و چهار گرم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر اساس گزارش دپارتمان پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری دومینیکن، دو بسته حاوی مواد مخدر در شکم این خواننده آمریکایی ترکیده و هم اکنون وی در وضعیت نامساعدی قرار دارد.

همچنین «ایروین لوزادا» مدیر برنامه‌های این خانواده‌ آمریکایی اضافه کرد: من اصلا چنین خبری را باور نمی‌کنم. جیمی هیچگاه سیگار هم نمی‌کشید. امیدوارم توضیحی مناسب در مورد رفتارش داشته باشد.